دانلود و خرید کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب) ربکا اسکریچفیلد ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب) اثر ربکا اسکریچفیلد

کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب)

کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب) نوشتهٔ ربکا اسکریچفیلد و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی توضیح شیوه‌های آسان برای سلامتی بدن.

درباره کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب)

کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب) دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «با بدن خود مهربان باشید» (Body Kindness) است. ربکا اسکریچفیلد در این خلاصه کتاب به مخاطب خود گفته که چطور سبک زندگی سالمی در پیش بگیرد. بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند برنامهٔ ورزشی یا غذایی جدیدی را امتحان کنند و باانگیزه و پرقدرت آن را پیش می‌برند، اما چند روزی بیشتر نمی‌توانند به آن متعهد بمانند و درنهایت، آن را رها می‌کنند. همهٔ ما چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و علت اصلی آن این است که معمولاً این برنامه‌های ورزشی و غذایی، پر از قوانین سفت‌وسخت هستند و ما در بهترین حالت، تنها دو هفته می‌توانیم این همه دستورالعمل دشوار را تحمل کنیم. بدتر و آسیب‌رسان‌تر از آن قوانین سخت‌گیرانه و دست‌وپاگیر، استرس و احساس شرم و گناهی است که تمام وجودتان را در برمی‌گیرد، زمانی که نمی‌توانید به تک‌تک آن‌ها پایبند بمانید. اگر این گفته‌ها درباره شما صدق می‌کند، کتاب حاضر می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. نویسنده در این کتاب، رویکرد متفاوتی را برای داشتن سبک زندگی سالم آموزش داده و بیان کرده که شما باید نسبت به بدن خود مهربان باشید و ورزش و تغذیه را وسیلهٔ شکنجه خود قرار ندهید. ربکا اسکریچفیلد بر این عقیده است که باید رژیم‌های سخت و ورزش‌های طاقت‌فرسا را کنار گذاشت و هر کس باتوجه به شرایط منحصربه‌فرد و اهداف خویش دریابد که چه شیوه‌ای برایش بهترین است.

خواندن کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند سبک زندگی سالمی داشته باشند و به سلامت بدن خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با بدن خود مهربان باشید (خلاصه کتاب)

«احتمالاً تا به حال برایتان پیش آمده است که برنامه ورزشی یا رژیم غذایی خاصی را با انگیزه بالا شروع کرده، اما بعد از مدتی رها کرده‌اید. یا شاید بارها نزد متخصصان تغذیه و مشاوران گوناگون رفته، اما از کمک آن‌ها نیز نتیجه‌ای نگرفته‌اید. اگر زندگی‌تان مملو از این تجربه‌های ناخوشایند باشد، ممکن است کم‌کم احساس کنید که هیچ راه نجاتی برایتان وجود ندارد و به کلی قید تغییر و بهبود زندگی‌تان را بزنید!

داشتن چنین افکار و احساساتی هیچ اشکالی ندارد؛ حتی باانگیزه‌ترین و مصمم‌ترین افراد نیز گاهی احساس می‌کنند به بن‌بست رسیده‌اند. مهم این است که با وجود تمام این‌ها بتوانید به مسیرتان ادامه دهید و تغییرات دلخواه خود را در زندگی به وجود بیاورید.

بهترین نحوه برخورد با افکار منفی این است که به خود یادآوری کنید که آن‌ها لزوماً صحت ندارند و نیازی نیست بر اساس آن‌ها کاری انجام دهید. دفعه بعدی که فکری منفی و مخرب به ذهن‌تان رسید و خواستید خودتان را شماتت کنید که نمی‌توانید به هیچ هدفی برسید، به یاد داشته باشید که فکرتان بی‌اساس و واهی است و نیازی نیست نسبت به آن، واکنشی نشان بدهید.

افکار منفی هیچ قدرتی ندارند، مگر اینکه خودتان به آن‌ها واکنش نشان بدهید و اجازه دهید بر زندگی‌تان چیره شوند!

به عبارت دیگر، وقتی فکری به ذهن‌تان خطور می‌کند، نباید اجازه دهید رفتارتان را کنترل کند. مهم نیست چقدر افکار منفی به سراغ‌تان بیایند و به توانایی‌های خود شک کنید، مهم این است که نگذارید سد راه‌تان شوند.

برای مثال، فرض کنید که می‌خواهید مدیتیشن را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید، اما فکر می‌کنید که به اندازه کافی آرام و قرار ندارید که بتوانید برای مدتی یک‌جا بنشینید. بهترین کار این است که اجازه ندهید این فکر، مانع رسیدن به هدف‌تان شود و متعهد شوید که برنامه‌تان را عملی کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید لذت تغییراتی را که مدیتیشن در زندگی‌تان ایجاد می‌کند تجربه کنید. اما اگر بگذارید افکار منفی منجر به اعمال منفی شوند، شانس تجربه اتفاقات جدید و خارق‌العاده را از دست می‌دهید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۲۰٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان