دانلود و خرید کتاب جزیره آقا فیله لئو تیمرز ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جزیره آقا فیله اثر لئو تیمرز

کتاب جزیره آقا فیله

نویسنده:لئو تیمرز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جزیره آقا فیله

کتاب «جزیره آقا فیله» نوشتۀ لئو تیمرز، ترجمۀ سمیه حیدری و ویراستۀ ابوذر مومنی زاده است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کتاب جزیرۀ آقا فیله داستان فیلی است که مقاوت و خلاقیتش همه را نجات می دهد.

درباره کتاب جزیره آقا فیله

داستان کتاب جزیره آقا فیله دربارۀ فیل دریانوردی است که طوفان قایقش را غرق می‌کند. او به‌زحمت خود را به یک جزیره می‌رساند. با شیپور کمک شروع می‌کند به شیپور زدن تا کسی صدایش را بشنود و به او کمک کند اما خبری از کمک نمی‌شود مدتی بعد فیل از دور قایق کوچکی می‌بیند که مال یک موش بود. فیل هیجان‌زده از اینکه نجات پیدا کرده است به سمت قایق و موش می‌رود. اما آیا قایق کوچک موش تحمل وزن فیل را دارد؟

کتاب جزیرۀ آقا فیله بیش از هر چیز دربارۀ امید است. هر بار که حیوانی برای کمک به فیل می‌آید، قایق‌های کوچک وزن فیل را تحمل نمی‌کنند و می‌شکنند اما ناامیدی برای فیل معنایی ندارد و خلاقیتش همه را نجات می‌دهد. او تلاش می‌کند تا با تکه‌های شکستۀ تمام قایق‌ها یک قایق بزرگ و محکم بسازد که نه‌تنها او بلکه تمام حیوانات را در خود جا بدهد. شاید هیچ‌کدام از حیوانات نتوانستند فیل را نجات بدهند اما تکه‌های شکستۀ قایق‌ها کنار هم باعث نجات تمامی آن‌ها می‌شود. لئو تیمرز در این کتاب علاوه بر امید به موضوعاتی مثل کار تیمی و ‌همکاری اشاره می‌کند.

هریک از شخصیت‌های داستان با قایقشان تنها هستند، خواننده نمی‌داند از کجا آمده‌اند و یا مقصدشان کجاست. بعضی در قایقشان زندگی می‌کنند و بعضی در سفر یا در حال کار هستند. وقتی فیل باعث شکسته‌شدن قایقشان شد هیچ‌کدامشان اهمیت چندانی به مسئله ندادند ولی در عوض چیزهای بهتری به دست آوردند. چیزهایی مثل دوستی و همدلی و در مرحلۀ بعد رسیدن به هدف مشترکشان یعنی ساختن چیزی بهتر با کمک و همکاری یکدیگر.

تصاویر بسیار زیبای کتاب جزیرۀ آقا فیله چنان جذاب است که نه‌تنها کودکان بلکه بزرگسالان را مجذوب خود می‌کند. کتاب سرشار از رنگ‌های هیجان‌انگیز است و جزئیات زیادی برای تماشای هر صفحه وجود دارد. این ویژگی لذت خواندن کتاب را چندبرابر کرده است. این کتاب در سال ۲۰۲۱ جزو بهترین کتاب‌های کودک نیویورک تایمز بود.

خواندن کتاب جزیره آقا فیله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک و کودکان 4 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره لئو تیمرز

لئو تیمرز در سال ۱۹۷۰ در بلژیک متولد شد. او از ۱۲ سالگی کشیدن کتاب‌های مصور را آغاز کرد و چند سال بعد در رشتۀ طراحی گرافیک تحصیل کرد. او اکنون برای مجلات و روزنامه‌ها کار تصویرگری انجام می‌دهد و کتاب‌های تصویری موفق زیادی را منتشر کرده است.

بخشی از کتاب جزیرۀ آقا فیله  

«آقا فیله از وقتش یادش می آمد، دریانورد بود.

او خیلی با دریا رفیق بود،

اما روزی از روزها، دریا طوفانی شد و موج قایقش را غرق کرد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۱۰۰
تومان