دانلود و خرید کتاب ماهی عجیب نائومی جونز ترجمه شروین جوانبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهی عجیب اثر نائومی جونز

کتاب ماهی عجیب

معرفی کتاب ماهی عجیب

کتاب ماهی عجیب نوشتهٔ نائومی جونز و ترجمهٔ شروین جوانبخت است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. این کتاب مناسب گروه سنی «ب» است.

درباره کتاب ماهی عجیب

کتاب ماهی عجیب داستان ماجراجویی ماهی قصۀ‌ ماست در جست‌وجوی خانوادۀ ماهی عجیبی که روزی سر راهش دید و تصمیم گرفت به او کمک کند خانواده‌اش را پیدا کند؛ اما در راه می‌فهمد که ماهی عجیب تنها کسی نیست که به کمک نیاز دارد... . ماهی عجیب در واقع بطری پلاستیکی است و کتاب با طنز لطیف و کاراکترهای جذاب داستانی خود، پیام هوشمندانه‌ای به خوانندگان کوچکش می‌دهد.

خواندن کتاب ماهی عجیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی «ب» یعنی کودکان ۶ تا ۸ است اما اگر دوست دارید کودک درون‌تان را خوشحال کنید شما نیز از خواندن کتاب لذت خواهید برد.

درباره نائومی جونز:

نائومی جونز، سابقۀ ۸ سال فعالیت در حوزۀ ادبیات کودکان را دارد و از آن زمان به عنوان ویراستار و مربی کار کرده است. او توانسته به رویای کودکی‌اش که چاپ کتاب‌هایش بوده، جامۀ عمل بپوشاند. کتاب‌های مصور او تاکنون به ۱۹ زبان ترجمه و منتشر شده اند.

بخشی از کتاب ماهی عجیب

«ماهی کوچولو همراه خانواده‌اش زیر دریا‌ها شنا می‌کرد که یکهو چیزی دید که انگار کمی با چیزهای دیگر... فرق داشت. ماهی کوچولو شناکنان به طرفش رفت تا سروگوشی آب بدهد. ماهی کوچولو گفت: «سلام» اما ماهی عجیب جواب نداد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان