دانلود و خرید کتاب تقلید و هم زیستی کیمبرلی جین پریور ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تقلید و هم زیستی اثر کیمبرلی جین پریور

کتاب تقلید و هم زیستی

معرفی کتاب تقلید و هم زیستی

کتاب «تقلید و هم زیستی» نوشتۀ کیمبرلی جین پریور و ترجمۀ مجید عمیق است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. تقلید و هم زیستی، چهارمین جلد از مجموعۀ تهاجم و دفاع در جهان حیوانات است.

درباره کتاب تقلید و هم زیستی

تهاجم و دفاع در جهان حیوانات، مجموعه کتاب‌هایی را شامل می‌شود که اطلاعات متفاوت و مفیدی دربارۀ زندگی جانوران ارائه می‌دهد. خوانندگان با مطالعۀ کتاب‌ها متوجه می‌شوند جانوران چطور از خودشان در برابر دشمنانشان محافظت می‌کنند. کتاب‌ها اطلاعاتی دربارۀ روش تقلید و هم زیستی با جانوران دیگر، انواع سم‌ها و جانورانی که این سم‌ها را در بدن دارند و برای دفاع از آن استفاده می‌کنند، استفاده از رنگ‌های فریب‌دهنده، روش‌های مختلف استتار، انواع پوشش جانوران ارائه می‌دهد. هر جلد شامل اطلاعات عنوان‌بندی شده می‌شود. در تمام صفحات در کادرهای رنگی اطلاعات جالبی ارائه شده است که نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند. کتاب‌ها همچنین دارای واژه‌نامه هستند که به مخاطب در درک موضوع‌های مطرح شده در کتاب کمک می‌کند.

مجموعۀ تهاجم و دفاع در جهان حیوانات ۶ جلد دارد. جلدهای این مجموعه عبارت اند از: «جلد اول: رنگ های اعلام خطر»، «جلد دوم: استتار ماهرانه»، « جلد سوم: زره حیرت آور»، « جلد چهارم: تقلید و هم زیستی»، «جلد پنجم: سم و زهر و الکتریسیته» و «جلد ششم: رفتارهای فریبکارانه»

کتاب تقلید و هم‌زیستی، چهارمین جلد از مجموعۀ تهاجم و دفاع در جهان حیوانات به کودکان و نوجوانان می‌گوید که چگونه حیوانات از شیوهٔ تقلید برای فریب‌دادن حیوانات مهاجم استفاده می‌کنند، شیوه‌های تقلید حیوانات مختلف را بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که چطور آن‌ها از انواع شیوه‌های تقلید استفاده می‌کنند. این کتاب همچنین شرح می‌دهد که حیوانات از چه طریقی با استفاده از شیوهٔ همکاری مسالمت‌آمیز از خطر حیوانات مهاجم در امان می‌مانند.

مطالب کتاب تقلید و هم‌زیستی عبارت است از: «تقلید»، «تقلید ماهرانه»، «عنکبوت‌های تقلیدگر»، «غیرسمی با ظاهر سمی»، «نیش‌زن‌های راه‌راه»، «نقش‌ونگارهای راه‌راه»، «یکسان ماهی نظافتچی بدلی»، «چشم‌های دروغین»، «همکاری»، «دوستان قدرتمند»، «بازوان محافظ»، «زندگی مشترک»، «ایستگاه‌های نظافت»، «دفاع دوگانه»، «واژه‌نامه» و «فهرست اعلام»

خواندن کتاب تقلید و هم زیستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به آشنایی با زندگی جانوران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  تقلید و هم زیستی

«در اکثر انواع تقلیدها حیوانات جانوران مهاجم را فریب می‌دهند و طوری وانمود می‌کنند که بسیار بدمزه و سمی یا خطرناک هستند. بعضی وقت‌ها شکل ظاهری حیوانات یا رفتار آن‌ها شبیه حیوانات خطرناک است و در نتیجه دشمنان آن‌ها فریب می‌خورند و فکر می‌کنند که آن‌ها حقیقتاً خطرناک‌اند؛ بنابراین جانوران شکارگری که قبلاٌ تجربهٔ تلخی از یکی از آن‌ها داشته‌اند ناچار از همهٔ آن‌ها دوری می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان