دانلود و خرید کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی) اثر محرمعلی قاصدی

کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی)

گردآورنده:محرمعلی قاصدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی)

کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی) به قلم محرمعلی قاصدی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی و نشان دادن راه‌های تعمیر و بررسی عملکرد قطعات بردهای الکترونیکی در وسایل مختلف می‌پردازد.

درباره کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی)

امروزه، وسایل الکترونیکی به‌جز استفاده‌های معمول در زندگی روزانه، در صنایع مختلف نیز کاربردهای فراوانی دارند و به‌همین‌دلیل نیاز است تا متخصصانی با هدف شناخت اجزای مختلف این وسایل و نحوهٔ تعمیر آن‌ها تربیت شوند تا بتوانند به سهولت و سرعت انجام امور تولید و صنعتی کمک کنند. کتاب پیش‌ رو نیز دقیقاً با همین هدف و در ۶ فصل، نگاشته شده تا راهنمای علاقه‌مندان این حوزه باشد.

خواندن کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتاب‌های فنی و نیز دانشجویان و هنرآموزان رشته‌های مکانیک و برق‌والکترونیک از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب شناخت اجزاء، عملکرد و تعمیر و عیب یابی ECU بردهای الکترونیکی خودرو (سطح مقدماتی)

«شناخت، تست و عیب‌یابی قطعات الکترونیکی

در این بخش نحوهٔ تست قطعات مختلف الکترونیکی آموزش داده می‌شود. برای تست قطعات نیاز به ابزاری به نام مولتی‌متر داریم. با استفاده از مولتی‌متر می‌توان عملکرد تقریبا ۹۰درصد قطعات الکترونیکی را آزمایش کرد و این دقیقاً هدفی است که در سر داریم.

مولتی‌متر

دو نوع مولتی‌متر داریم: دیجیتال و آنالوگ. در مولتی‌متر دیجیتال مقادیر اندازه‌گیری‌شده توسط ارقام دیجیتالی و در نوع آنالوگ با استفاده از عقربه نمایش داده می‌شود. برای تست و آزمایش و انجام عملیات عیب‌یابی مدارات و قطعات مختلف الکترونیکی می‌بایست که هر دو نوع مولتی‌متر را داشته باشیم. در مورد نحوهٔ عملکرد هر دو نوع مولتی‌متر صحبت خواهیم کرد. ویژگی‌های مولتی‌مترها و تفاوت‌های بین آن‌ها را بیان می‌کنیم. 

خرید مولتی‌متر

مولتی‌مترهای مختلفی وجود دارد. قیمت مولتی‌متر به رنج اندازه‌گیری و ویژگی‌های دیگری مانند تست دیود، بازر، بازر (تست اتصال)، تست ترانزیستور، جریان‌های بالای DC و .... بستگی دارد. در این کتاب تفاوت بین مولتی‌مترهای ارزان‌قیمت و گران بیان می‌شود. درنتیجه می‌توانید به‌سادگی و بر حسب نیاز، مولتی‌متر مورد نیاز خود را تهیه کنید. مولتی‌مترها را به اختصار Meter و VOM هم می‌گویند. کلمهٔ اول به معنی ابزار اندازه‌گیری و کلمهٔ دوم مخفف ولتاژ (Voltage)، اهم (Ohms) و میلی‌آمپر (MiliAmps) می‌باشد.

استفاده از مولتی‌متر

در مولتی‌مترهای دیجیتال و آنالوگ معمولاً یک کلید سلکتور چرخشی به‌منظور تعیین رنج اندازه‌گیری وجود دارد. برخی از مولتی‌مترهای دیجیتال قابلیت Auto Ranging دارند یعنی به‌صورت اتوماتیک و بدون نیاز به سلکتور بر روی رنج موردنظر قرار می‌گیرند تنها می‌بایست که نوع پارامتر اندازه‌گیری تعیین شود. قبل از انجام عمل اندازه‌گیری می‌بایست که موارد مورد‌نیاز برای چک کردن را یاد بگیرید.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۲۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان