دانلود و خرید کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال آلن جان ترجمه علیرضا کشاورز باحقیقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال اثر آلن جان

کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

کتاب «تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال» نوشتۀ آلن جان و جان لاء و ترجمۀ علیرضا کشاورز باحقیقت و مهسا صفری است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب، تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال است و روانشناسی معاملات ارزهای دیجیتال و نحوۀ استفاده از تریدینگ ویو را بررسی می‌کند.

درباره کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به پیش‌بینی روند آیندۀ بازار ارز دیجیتال با استفاده از بررسی روند گذشتۀ آن می‌پردازد. این کتاب یک راهنمای مقدماتی و ابزار مرجع است که افراد را برای ورود به دنیای معاملات آماده می‌کند. درواقع در این نوع تحلیل ارز دیجیتال تنها متغیر مهم برای پیش‌بینی و تصمیم‌گیری در مورد آینده بازار قیمت و حجم معاملات بوده و با استفاده از بررسی روند گذشته و الگوهای موجود در آن به پیش‌بینی روند بازار و قیمت‌ها در آینده می‌پردازند. تحلیلگران معتقدند در این روش رفتار مردم در مقابل اتفاقات مختلف در طول تاریخ یکسان بوده و به‌صورت یک الگوی تکرارشونده عمل کرده‌اند در نتیجه این انتظارات مردم از روند حرکتی قیمت‌هاست که جهت حرکت بازار را در آینده مشخص می‌کند، پس برای پیش‌بینی آن باید انتظارات و احساسات مردم را مدنظر قرارداد.

کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برخی از معیارهای تحلیل بنیادی را که می‌توان در کنار همۀ انواع تجزیه‌وتحلیل استفاده کرد، پوشش می‌دهد. این کتاب یک مهارت باارزش را بررسی می‌کند: توانایی تبدیل اعداد، خطوط و نمودارها روی صفحه به سود واقعی. باتوجه‌به این که بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها یک بازار ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی است، دانش و توانایی تحلیل تکنیکال به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در هر زمانی از شبانه‌روز بتوانند وضعیت بازار و روند قیمت ارزها را بررسی کنند و برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید یا فروش آنها از این تحلیل استفاده کنند. همچنین باتوجه‌به اینکه بازار ارزهای دیجیتال بسیار پویا است و قیمت ارزها در طول زمان بسیار تغییر می‌کند، آشنایی با تحلیل تکنیکال به کاربران این ارزها کمک می‌کند تا روند قیمت ارزها را پیش‌بینی کنند و در نتیجه در تصمیم‌گیری‌های مربوط به سرمایه‌گذاری خود موفق‌تر باشند.

خواندن کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

«تاریخ تکرار می‌شود؛ این جمله نیز یکی از اصول اساسی در تحلیل تکنیکال است. الگوهای تکرارشونده یا قیمتی بسیاری در نمودار قیمت یک دارایی وجود دارد. شناسایی آنها توسط ابزارهای تحلیل تکنیکال می‌تواند در پیش‌بینی آینده قیمت یک دارایی به ما کمک کند.

این سؤال را در نظر بگیرید: چرا تاریخ باید تکرار شود (تاریخ صرفاً دررابطه‌با سرمایه‌گذاری‌ها) هیچ قاعده‌ای وجود ندارد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری را ملزم کند که به روش خاصی عمل کنند، و هیچ هوشمندی ذاتی برای دیکته‌کردن حرکت تاریخی دررابطه‌با حرکت فعلی و آینده وجود ندارد. بااین‌حال، اساس کل تحلیل تکنیکال این است که تاریخ خود را تکرار می‌کند، زیرا اگر تاریخ تکرار شود، تاریخ قابل‌پیش‌بینی است و اگر بتوان تاریخ را پیش‌بینی کرد، می‌توان پول به دست آورد؛ بنابراین، با فرض موارد فوق، تمایل به تکرار رویدادها باید ناشی از تأثیرات بیرونی، یعنی خود سرمایه‌گذاران باشد. بسیاری از این را می‌توان به روان‌شناسی سرمایه‌گذار (که بیشتر آنها در کتاب بیشتر موردبحث قرار خواهد گرفت) و الگوهای خود پیش‌بینی ردیابی کرد، درحالی‌که بسیاری دیگر به دلیل سرمایه‌گذاری بنیادی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان