دانلود و خرید کتاب معامله گر پرایس اکشن لنس بگز ترجمه علیرضا کشاورز باحقیقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معامله گر پرایس اکشن اثر لنس بگز

کتاب معامله گر پرایس اکشن

معرفی کتاب معامله گر پرایس اکشن

کتاب معامله‌گر پرایس اکشن نوشتۀ لنس بگز با ترجمۀ علیرضا کشاورز باحقیقت و مهسا صفری در انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

درباره کتاب معامله گر پرایس اکشن

یکی از تحلیل‌های مهم‌ در مورد نوسانات بازار، تحلیل پرایس اکشن است که تلاش می‌کند با شناسایی روندهای گذشته و نظارت بر روندهای فعلی، روندهای آتی را پیش‌بینی کنند. در کتاب معامله‌گر پرایس اکشن، خواننده ابتدا با ویژگی‌های مهم بازار و مفاهیم مهمی مانند عرضه و تقاضا در ضمن مثال‌های واقعی از بازار‌های مختلف آشنا می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این کتاب، مثال‌های واقعی و تنوع آن‌ها است. چیزی که در کتاب‌های با موضوع مشابه، باعث ایجاد تصویری کاملاً نادرست از بازار در ذهن خواننده شده‌اند. نویسنده کوشیده است تا از تمام سختی‌ها و مشکلات مسیر معامله‌گری و خطرات دشوار آن تصویری واقعی ارائه کند. لنس بگز یکی از معامله‌گران موفق استرالیایی است که قبل از ورود به دنیای معامله‌گری و بازارهای مالی، خلبان هلیکوپترهای جنگی بود. او مباحث ایمنی و فلسفۀ هوانرودی را وارد محیط معاملاتی کرده و با مطالعۀ عوامل انسانی و مدیریت ریسک در این حوزه فعالیت می‌کند. هدف او آموزش و ارائۀ منابع مطالعاتی باکیفیت با تأکید بر جنبه‌های کمتر جذاب اما مهم‌تر در معاملات است.

او به خواننده تأکید می‌کند که معامله‌گری فقط دانستن ابزار‌ها و ترفندها نیست، بلکه احساسات و ذهنیت معامله‌گران مهم‌ترین چیزی است که باید در نظر گرفته شود. کتاب معامله‌گر پرایس اکشن نقشه‌ای دقیق برای خواننده ترسیم کرده است. هدف اصلی لنس بگز در استراتژی پرایس اکشن معامله در جهت روند اصلی و در برابر ضعف حرکات بازار است. اصول بازار‌، تحلیل بازار، استراتژی معامله‌گری، مثال‌های معاملاتی، بازارها و چارچوب‌های زمانی دیگر، مدیریت مالیاتی، مدیریت پیشامدها، اهداف معاملاتی، رویکرد عملی به روانشناسی معامله‌گری، مثال‌های تنظیم پلت فرم معاملاتی، برنامه معاملاتی از جمله موضوعاتی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

خواندن کتاب معامله گر پرایس اکشن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار به‌ویژه فعالان بازارهای مالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معامله گر پرایس اکشن

«معامله‌گران جدید به اشتباه بر این باورند که موفقیت به دانش درست و استراتژی درست بستگی دارد. در حالی که، آنها درک نمی‌کنند که تبدیل شدن به یک معامله‌گر واقعی یک روند رشد و توسعه است. موفقیت نتیجه یافتن یک ترکیب مناسب از اندیکاتورها یا پارامترها و مجموعه درست قوانین معاملاتی نیست. موفقیت از طریق فرآیندی حاصل می‌شود که یاد بگیرید به خودتان اعتماد کنید در حالی که در یک محیط نامطمئن و در نوسان همچون بازار معاملات کار می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۰۲ صفحه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۰۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان