دانلود و خرید کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده جواد عیسی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده اثر جواد عیسی زاده

کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده

کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده نوشتهٔ جواد عیسی زاده است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده 

کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده حاوی مباحثی نظیر «تنظیمات اینترنت»، «تنظیمات فونت‌های (دستخط‌های) نوشتاری»، «تنظیمات فایل»، «تنظیمات دستگاه‌ها و چاپگرها»، «تنظیمات مدیریت دستگاه»، «تنظیمات تاریخ و زمان»، «مدیریت درایوها»، «حذف فایل و پوشه»، «مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها» است.

خواندن کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رایانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت هفت گانه رایانه (ICDL) به زبان ساده 

«ICDL مخفف International Computer Driving License(گواهی‌نامه بین‌المللی کاربری رایانه) است. این برنامه آموزشی از سال ۱۹۹۵ و از سوی بنیاد اروپایی هدایت می‌شود. با شروع آموزش و برگزاری آزمون‌های آموزشی در کشور فنلاند، گواهی‌نامه اروپایی کاربری رایانه ECDL یا (European Computer Driving License) به رسمیت شناخته شد. در سال ۱۹۹۶، این روش و گواهی‌نامه آموزشی ابتدا در سوئد و به‌تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین‌الملل نیز مطرح گردیده و امروزه با عنوان مدرک ICDL شناخته می‌‌شود. به‌طورکلی مدرک ICDL به‌عنوان یک مدرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با پذیرش این مدرک از طرف سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، انجمن‌های انفورماتیکی، شرکت‌های تجاری و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک مختلف در جهان به‌عنوان یکی از معتبرترین مدارک برای اثبات مهارت‌های کار با رایانه در دنیا شناخته می‌شود. در حال حاضر مهارت‌های ICDL به مدرک استانداردی تبدیل‌شده که در کشورهای مختلف کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL اروپا است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۵۹ صفحه

حجم

۳۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۵۹ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان