دانلود و خرید کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان وارن مور ترجمه حامد روحانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان اثر وارن مور

کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

معرفی کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان به‌قلم وارن مور و برنامه مشارکت ادبی آمازون با ترجمهٔ حامد روحانی را انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر کرده است. این کتاب به تشریح مبانی و تعاریف پایهٔ و پیشرفتهٔ ارز دیجیتال برای افراد تازه‌وارد در این حوزه می‌پردازد.

درباره کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

در سال‌های اخیر،از ارزهای دیجیتال با عنوان روشی امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاری و کسب‌درآمد سریع و سودآور یاد می‌شود. اما سودآوری در این عرصه نیازمند آموزش و آگاهی است تا غبار ابهام و بلندپروازی‌های غیرمنطقی درخصوص ورود به این حوزه زدوده شده و افراد مشتاق فعالیت در این عرصه با ذهن روشن‌تری اقدام به ورود کنند. کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان  کوششی است در ۶ فصل برای تشریح و تبیین مبانی پایه و پیشرفتهٔ دنیای رمزارزها که می‌تواند مسیر بهره‌گیری از این شیوهٔ کسب درآمد را هموارتر کند.

خواندن کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری دیجیتال و رمز‌ارزها از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب ارز دیجیتال برای مبتدیان

«بعید است تابه‌حال حداقل یکی دو بار دربارهٔ واژهٔ رمزارز چیزی نشنیده باشید. اگر هنوز نمی‌دانید این همه هیاهو برای چیست تنها نیستید و اکثر آمریکایی‌ها هم هنوز در‌مورد جزئیات رمزارزها ابهاماتی دارند. ارزهای رمزنگاری‌شده به‌عبارت‌ساده نوعی پول دیجیتال هستند که می‌توان همان‌طور که از پول فیات یا سنتی استفاده می‌شود از ارزهای دیجیتال هم استفاده کرد حتی کاربردهایی فراتر از آن امروزه ارزهای دیجیتال به لطف فناوری موسوم به بلاک چین رونق عظیمی را تجربه می‌کنند. فناوری بلاک‌چین در بحث قراردادهای هوشمند مانند اتریوم بیت کوین یا به‌طور کلی ارز دیجیتال مطرح می‌شود صرف نظر از جزئیات، موضوع حول‌محور این واقعیت می‌چرخد که فناوری بلاک‌چین برای ذخیرهٔ مقادیر زیادی از داده‌های عمدتاً مالی در پایگاه داده‌ای مفید است که به روش متمرکز سنتی در دسترس نیست. فناوری بلاک‌چین به‌دلیل امنیت بالا و دسترسی آسان بسیار محبوب و شناخته شده است. هر بلوک در بلاک‌چین شامل چندین تراکنش مختلف اطلاعاتی است که جایگاه منحصربه‌فرد آن را در کل زنجیره بلوک نشان می‌دهد. هنگامی که اطلاعات جدیدی به نسخهٔ بلاک‌چین که به یک گره خاص متصل است اضافه می‌شود. آن اطلاعات به‌طور خودکار به تمام گره‌های دیگر سیستم منتقل می‌شود. ماهیت مرتب‌سازی خودکار بلاک‌چین این امکان را برای هر یک از آن‌ها فراهم می‌کند تا مستقل از کنترل‌های خارجی عمل کنند. تمامی داده‌ها در شبکهٔ بلاکچین در ساختاری تشکیل‌شده از بلوک‌ها (Blocks) وارد پایگاه داده می‌شوند. هر بلاک در ادامهٔ بلاک قبلی شکل گرفته شده و شامل اطلاعاتی است که آن را به بلوک قبلی متصل می‌کند با توجه به این که این بلوک‌ها با کمک اطلاعاتی به یکدیگر متصل هستند بنابراین می‌توان گفت که یک «زنجیر» یا «چین» (Chain) را تشکیل می‌دهند که در آن پلاک‌ها به ترتیب ساخت در کنار هم قرار می‌گیرند. اولین بلاک شبکه که قبل از آن بلاک دیگری وجود ندارد «جنسیس بلاک» نام دارد. برای انجام تراکنش در شبکهٔ رمزارزها کاربر باید هزینه‌ای را بابت تأیید تراکنش پرداخت کند. این هزینه‌ها با توجه به وضعیت شبکه و ترافیک آن متغیر خواهد بود اگر بخواهید تراکنش شما سریع‌تر تأیید شود باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۸۸۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان