دانلود و خرید کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه جان مورفی ترجمه علیرضا کشاورز باحقیقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه اثر جان مورفی

کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

نویسنده:جان مورفی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

کتاب «تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه» نوشتۀ جان مورفی و ترجمۀ علیرضا کشاورز باحقیقت است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی قیمت در بازارها، بر اساس مطالعه و بررسی تاریخچۀ قیمت و حجم معاملات در آن بازار است. این نوع تحلیل در بازار بورس اوراق بهادار، بازار ارز و فارکس و همچنین بازارهای بورس کالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. سرمایه‌گذارانی که قصد دارند مستقیماً نسبت به خرید یا فروش سهام شرکت‌ها اقدام کنند، باید قبل از انتخاب سهام یک شرکت، وضعیت آن را به‌دقت و به‌صورت جامع، مورد بررسی و تحلیل قرار دهند؛ بنابراین، یک سرمایه‌گذار موفق باید قدرت تحلیل بالایی داشته باشد. اگر افراد بدون تحلیل اقدام به خریدوفروش سهام کنند، احتمال موفقیت بسیار کم است.

جان مورفی، نویسندۀ کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه معتقد است که درک کامل از رویکرد تکنیکال باید با درک روشنی از آنچه تکنیک تجزیه‌وتحلیل تکنیکال ادعا می‌کند، قادر به انجام آن است و شاید مهم‌تر از آن، فلسفه یا منطقی که بر اساس آن ادعاها را تشکیل می‌دهد آغاز شود. جان مورفی در نسخۀ اولیۀ این کتاب، بسیاری از ابزارهای زمان‌بندی تکنیکال را توضیح داد. اصول تکنیکالی که در کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه موردبحث قرار می‌گیرند را می‌توان به طور جهانی به‌تمامی بازارها، حتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترك و متقابل اعمال کرد.

کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه در ۱۱ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: فلسفه تجزیه‌وتحلیل تکنیکال»، «فصل دوم: نظریه داو»، «فصل سوم: ساختار نمودار»، «فصل چهارم: مفاهیم مقدماتی روند»، «فصل پنجم: الگوهای اصلی و مهم برگشتی»، «فصل ششم: الگوهای ادامه‌دهنده»، «فصل هفتم: حجم معاملات و بهره باز»، «فصل هشتم: نمودارهای بلندمدت»، «فصل نهم: میانگین‌های متحرک»، «فصل دهم: نوسانگرها یا اسیلاتورها»، «فصل یازدهم: نمودار نقطه و رقم (نقطه و شکل)»

خواندن کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به فعالیت‌ در بازرهای مالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

«نظریه داو بر این فرضیه استوار است که قیمت، بازتاب همه اطلاعات موجود است. قیمت نشان‌دهنده مجموعه‌ای از بیم و امید و انتظارات همه مشارکت‌کنندگان در بازار است. حرکات نرخ بهره، انتظارات در مورد درآمد، پیش‌بینی عواید، نوآوری در کالا و هر چیز دیگری بر قیمت‌های بازار تأثیر می‌گذارند و آنچه انتظارش را ندارید اتفاق می‌افتد. چارلز داو و همکارش ادوارد جونز در سال ۱۸۸۲ شرکت Dow Jones را تأسیس کردند. بسیاری از تکنیسین‌ها تحلیلگران بازار بر این باورند که امروزه بسیاری از آنچه که ما تحلیل تکنیکال می‌نامیم، ریشه در تئوری‌هایی دارد که در ابتدای قرن توسط داو پیشنهاد شده است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان