دانلود و خرید کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۲ علی سعیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۲

کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۱ نوشتهٔ علی سعیدی و محمدمهدی بامشاد و جواد فتح آبادی است. انتشارات ضریح آفتاب این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی آموزش صفحه به صفحه مجموعه کتاب‌های پیش از دبستان ویژه کودکان ۴ تا ۵ سال است.

درباره کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۱

کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۱ برای استفادهٔ مربیان پیش دبستانی تالیف شده است. این کتاب را سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش تایید کرده که ویژهٔ کودکان ۵ تا ۶ ساله است.

خواندن کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مربیان مهد پیش دبستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همراه با مربیان پیش دبستانی ۱

«تكاليف عملکردی کـه بـا فعالیت های کودکستان تکمیل می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردارند مربیان نباید فقط به فعالیت‌های کتاب درسی محدود شوند، بلکه باید موضوعات و تکالیفی را طراحی کنند که کودکان را به اندیشیدن و حل مسئله تشویق کند.

آشناکردن والدین با شیوه‌های آموزشی مورد استفاده در پیش دبستانی در اولین جلسه بسیار مهم است. در این جلسه می‌توان اهداف اصلی دوره پیش دبستانی، تاکید بر یادگیری بازیگونه و فعال، استفاده از رو‌های غیر رقابتی مثل بازی و فعالیت گروهی، نقش خانواده در حمایت از رشد کودک ارزیابی پیشرفت با توجه به رشد فردی و انتظارات از والدین مثل همکاری در درس خانه را به والدین گوشزد کرد و به سؤالات و مشکلات احتمالی آنان رسیدگی کرد. با این کار والدین همراهی بهتری خواهند داشت».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان