دانلود و خرید کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم کاترین پاسکواس ترجمه نفیسه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم اثر کاترین پاسکواس

کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم

معرفی کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم

کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم نوشتهٔ کاترین پاسکواس و ترجمهٔ نفیسه احمدی و فاطمه فتوحی است و انتشارات آنان آن را منتشر کرده است. این کتاب فعالیت‌هایی برای کمک به کودکان اوتیسم در یادگیری مهارت‌های اجتماعی و دوست‌شدن آموزش می‌دهد.

درباره کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم

کودکان و بزرگسالان مبتلا به اختلال اوتیسم تقریبا در همه جای جهان با سطوحی از کمبود مهارت‌های اجتماعی در کشمکش هستند. سطوح اختلال در مهارت‌های اجتماعی متفاوت است: بعضی از کودکان مبتلا به اوتیسم ممکن است در مهارت‌های ساده دچار اختلال شدید باشند، این افراد عصبی هستند اما سریع یاد می‌گیرند. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم در موقعیت‌های روزانه که مستلزم ارائهٔ مهارت‌های اجتماعی شامل تعامل‌داشتن، تمام‌کردن کاری و عملکرد است نیاز به آموزش مهارت‌های اجتماعی موثر و درمان دارند. هدف درمانی کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم کار با کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم بیشتر در مورد مشکلات و مهارت‌های اجتماعی است.

این کتاب شامل ۸ بخش از این قرار است:

 سلام و احوالپرسی و معرفی، ارتباطات کلامی، ارتباطات غیرکلامی، ابراز احساسات (نشان‌دادن حالات)، شنیدن و گوش‌دادن، تقویت خودباوری، حل‌کردن مسئله و مدیریت چالش‌ها، بخشی از گروه‌بودن.

خواندن کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدین و مربیانی که با کودکان دارای اوتیسم در ارتباط هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب دستی مهارت های اجتماعی برای اوتیسم

«اولین برخورد (احساس) مهم است. معرفی و احوال پرسی مناسب اصول دوستی هستند کودکان زیادی در این طیف نیازمند کمک در یادگیری این که چطور با دیگران احوالپرسی کنند هستند. این یک مهارت مادام العمر است و آنها تمرین‌های زیادی نیاز خواهند داشت.

۱- توضیح:

هنگامی که شما فرد جدید را ملاقات می کنید شما می توانید بایستید، و تماس چشمی با شخصی که شما در حال احوال پرسی هستید برقرار کنید لبخند بزنید و بگویید : سلام من ... هستم.

۲- تمرین:

اگر گروهی از بچه ها هستند آنها را به شکل دایره ای نگه دارید و بگویید همدیگر را معرفی کنید. هنگامی که بچه ها خودشان را معرفی می کنند نقش بازی کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان