دانلود و خرید کتاب برندهای ماموریت محور میریام سیدیبه ترجمه نرگس قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندهای ماموریت محور اثر میریام سیدیبه

کتاب برندهای ماموریت محور

معرفی کتاب برندهای ماموریت محور

کتاب «برندهای ماموریت محور» نوشتۀ میریام سیدیبه و ترجمۀ نرگس قاسمی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارشان موفق شوند. 

درباره کتاب برندهای ماموریت محور

کتاب برندهای مأموریت‌محور راهنمایی است که به مدیران، بازاریابان و رهبران کمک می‌کند تا رشد کسب‌وکار خود را در راستای تحقق تأثیرات اجتماعی دنبال کنند. میریام سیدیبه توضیح می‌دهد که برندسازی محصول چه ارزش چشمگیری دارد. او از تجربهٔ خود در برندسازی و سلامت عمومی استفاده می‌کند و با شرح داستان برندها و شرکت‌ها و مدیران گوناگون، بازاریابی هدف‌محوری را به خوانندگان نشان می‌دهد که علاوه بر رشد شرکت، تأثیر اجتماعی را نیز در پی دارد. میریام سیدیبه همچنین شرح می‌دهد که برندها چرا به مأموریت اجتماعی نیاز دارند و توانایی‌شان را در برانگیختن جنبش‌های اجتماعی بررسی می‌کند.

کتاب برندهای مأموریت محور با استفاده از مصاحبه‌ها و داستان‌های بیش از ۱۰۰ مدیرعامل، رهبر فکری و مدیر برند، مدل جدیدی را ارائه می‌کند که سازمان‌ها می‌توانند برای هدف‌گذاری در راهبرد رشد خود از آن پیروی کنند. این کتاب همچنین به خوانندگان می‌آموزد که چگونه برند صابونی به نام لایفبوی، بهداشت را به یک میلیارد نفر آموزش داد، یک برند نوشیدنی با خشونت جنسیتی مبارزه کرد و یک برند خمیردندان با غیبت از مدرسه مقابله می‌کند. کتاب برندهای مأموریت محور مسیر درستی را نشان می‌دهد که برندها باید در جهت گسترش مأموریت‌های اجتماعی تأثیرگذار و هدایت رشد کسب‌وکار خود طی کنند. مسیری که آموختنش چه برای دانشجویان و چه برای رهبری که می‌خواهد مطمئن شود مدل کسب‌وکارش در آینده همچنان مناسب می‌ماند، لازم و ضروری است.

کتاب برندهای مأموریت محور در ۱۳ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: چرا برندها به مأموریت اجتماعی نیاز دارند»، «فصل دوم: داو و تأثیر تصویر بدن»، «فصل سوم: ایجاد تغییر رفتار جمعی»، «فصل چهارم: دیورکس: چگونه برند جهانی کاندوم به کاهش ابتلا به ایدز کمک کرد»، «فصل پنجم: همکاری با شریکان خارجی: غریبه‌ها چگونه با هم کنار می‌آیند؟»، «فصل ششم: چگونه برند لایفبوی در گروه نجات‌دهندگان بشر قرار گرفت»، «فصل هفتم: حمایت از برند: آیا برندها توانایی برانگیختن جنبش‌های اجتماعی را دارند؟»، «فصل هشتم: چگونه دیسکاوری لیمیتد سلامتی را با برند ویتالیتی خود ارتقا می‌دهد»، «فصل نهم: برندی که با خشونت علیه زنان مبارزه می‌کند # هیچ بهانه‌ای وجود ندارد»، «فصل دهم: اعداد واقعاً چه معنایی دارند؟ چالش اندازه‌گیری و پاسخ‌گویی برندهای مأموریت‌محور»، «فصل یازدهم: لیکسل چگونه روایت بهداشت را تغییر می‌دهد؟»، «فصل دوازدهم: جلب حمایت تمام اعضای شرکت» و «فصل سیزدهم: چگونه برندهای غذای فراوری‌شده می‌توانند هدف اجتماعی داشته باشند: چالش سلامت عمومی این قرن و بزرگ‌ترین فرصت برای برندها»

خواندن کتاب برندهای ماموریت محور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران، بازاریابان و علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برندهای ماموریت محور

«برندهای مأموریت‌محور زیرمجموعه‌ای از جنبشی بزرگ‌تر، به‌سوی «ارزش‌های مشترک» هستند که در آن شرکت‌ها با شناسایی و مقابله با مشکلات اجتماعی که با کسب‌وکارشان تلاقی پیدا می‌کند، ارزش‌های کسب‌وکار قابل‌اندازه‌گیری می‌آفرینند. این روش را اولین‌بار، مایکل پورتر و مارک کرمر در سال ۲۰۱۱ معرفی کردند. (۲۱) این روش به فعال‌شدن کسب‌وکار در راستای مقابله با چالش‌های اساسی جهانی کمک کرده است. ایدهٔ اصلی انجام کاری فراتر از کار بشردوستانهٔ صِرف است. شرکت به‌جای اینکه چکی بنویسد (البته نوشتن چک در زمان خودش ارزشمند است)، ‌ می‌تواند برای منفعت جامعه و کسب‌وکارش، چالش‌ها را برطرف کند. برای مثال، شرکت فناوری پیشرفته‌ای می‌تواند با اهدای تجهیزات و تشویق کارکنانش به کارهای داوطلبانه، به آماده‌سازی دستورالعمل‌های کدنویسی کامپیوتری برای یک دبیرستان کمک کند.»


وجوب حفظ آثار نبوی در مدینه منوره و مشروعیت تبرک به آن
ابی مجاهد عبد العزیز الفتاح القاری
توسعه پایدار و مدیریت دولتی
دنیز زینب لیونبرگر
از نمادشناسی تا طراحی لوگو (جلد پنجم)
پدرام حکیم زاده
یلدای سیاوش
بیتا حافظی
جشن های اسلامی - شیعی در ایران
محسن حسام مظاهری
مرا به یاد آر
کاظم سلطانی
تجملات اشتراکی
کریستین راس
درآمدی کوتاه به مغز
عمار الچلبی
ایزابل و گرگ گرسنه
کیث پولت
سبک زندگی و فضای مجازی
محسن جمالی
خودآموز تعبیرخواب (جلد دهم: حرف خ)
امیر رضاعلی
پادشاهی نوذر، زو، گرشاسپ، کیقباد
سیدمحمد دبیر سیاقی
تاثیر برنامه درسی پنهان بر کیفیت زندگی دانش آموزان
امیر شاه کرمی
خلوتم تنها نیست
سعید رضایی فرد
ﺷﯿﻮه آﻣﻮزش و ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﻌﻤﺎری
محمود اژدری
مدل سازی توسعه شهری با استفاده از سامانه های اطلاعات جغرافیایی GIS (جلد اول)
یان لیو
برنامه درسی و اهداف
جوناس اف. سولتیس
مسئولیت مدنی پزشک در فقه و حقوق ایران
سمانه جهان پور
المختار من التسمیات بین التسامح العلوی و التوظیف الاموی
السیدعلی الشهرستانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۹۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان