دانلود و خرید کتاب آموزش جامع نرم افزار Word ایمان اشکاوندراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جامع نرم افزار Word اثر ایمان اشکاوندراد

کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

کتاب آموزش جامع نرم افزار Word نوشتۀ ایمان اشکاوند راد در انتشارات اشکاوند به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، به زبانی ساده این نرم‌افزار را به‌صورت جامع توضیح داده و مناسب برای علاقه‌مندان به یادگیری در همۀ سطوح است.

درباره کتاب آموزش جامع نرم افزار Word

امروزه یکی از مهارت‌های ضروری برای دانش‌آموز و حتی افراد مسن دانستن نحوۀ کار با کامپیوتر به‌خصوص تایپ کردن است. اگر کارمند هستید و قصد تایپ نامه اداری دارید نیاز به نرم‌افزار ورد دارید. اگر دانشجو یا دانش‌آموز هستید برای انجام تکالیف یا تمرین‌ها یا تحقیقات خود نیاز به تایپ در ورد دارید. برای تایپ پایان‌نامه، مقاله و … بهترین نرم‌افزار با امکانات بسیار جذاب، نرم‌افزار ورد است. بسیاری از افراد که کمی با کامپیوتر آشنایی دارند تصور می‌کنند که ورد را بلد هستند؛ اما این تصور در بیشتر موارد غلط است و بسیاری از امکانات جذاب و کاربردی ورد را که می‌تواند کار را بسیار سریع‌تر و زیباتر کند، بلد نیستند. از نرم‌افزار ورد برای تایپ مقاله‌، کتاب و ... استفاده می‌شود. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های صفحه‌آرایی، درج و ویرایش تصویر، نمودار، تصویرهای هوشمند و امکانات بسیار دیگر نیز است. در کتاب آموزش جامع نرم‌افزار Word نویسنده سعی کرده است که تمامی مباحث مهم و کاربردی این نرم‌افزار واژه‌پرداز را آموزش دهد. آموزش برنامه بر اساس نسخۀ ۲۰۲۱ انجام شده است.

یکی از موضوعاتی که در این کتاب وجود دارد معرفی نرم‌افزار پاکنویس است که به‌عنوان یک افزونه به نرم‌افزار ورد اضافه می‌شود و دارای قابلیت‌های ویراستاری مختلفی مانند غلط‌یاب فارسی قدرتمند، استانداردسازی کاراکترهای فارسی سند و ... است. اگر قصد دارید که نرم‌افزار ورد را به‌شکل کامل و جامع یاد بگیرید تهیۀ این کتاب مفید خواهد بود.

در این کتاب سعی شده است مفاهیم آموزشی به زبانی ساده و همراه با تصاویر ارائه شوند تا خواننده به‌راحتی آن‌ها را فراگیرد و بتواند با تمرین آن‌ها مطالب را بهتر به یاد بسپرد. مخاطبان این کتاب تمامی دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و علاقه‌مندان به یادگیری این مهارت مهم رایانه هستند.

سرفصل‌های کلی کتاب آموزش جامع نرم‌افزار Word عبارت‌اند از:

۱. آشنایی با محیط نرم‌افزار واژه‌پرداز Word

۲. درج و ویرایش متن و جست‌وجو و جایگزینی در سند

۳. فرمت‌دهی و صفحه‌آرایی

۴. کار با تصویر، المان‌های گرافیکی، جدول و لینک

۵. غلط‌یابی املایی و دستوری و آشنایی با افزونه پاکنویس

6. مباحث پیشرفته Word در تایپ پایان‌نامه و مقاله، منبع‌نویسی و ویراستاری

۷. تنظیمات صفحه و چاپ سند و معرفی چندین راهکار

خواندن کتاب آموزش جامع نرم افزار Word را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های آموزش کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان