دانلود و خرید کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی سروش شعرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی اثر سروش شعرانی

کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی

نویسنده:سروش شعرانی
انتشارات:نشر گنجور
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی

کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی نوشتهٔ سروش شعرانی است و نشر گنجور آن را منتشر کرده است. با ۷۷ قواعد دیکته زبان انگلیسی آشنا شوید؛ این قابل استفاده برای علاقه‌مندان، دانش‌آموزان و دانشجویان به زبان انگلیسی است.

درباره کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی

همانطور که دانستن زبان انگلیسی در دنیای مدرن امروزی امری اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به اینکه فراگیری اصولی، روش صحیح نوشتن کلمات که یکی از مشکلات عمده زبان‌آموزان و دانش‌آموزان در عصر حاضر است، تلاش شده تا حدود زیادی نسبت به رفع این ابهامات اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

نباید از نظر دور داشت ادای صحیح واژه‌ها و درست نوشتن کلمات یک نکته کلیدی است، در صورتی که این قانون رعایت نشود کلمات معانی اصلی خود را از دست داده و معانی متفاوتی پیدا خواهند کرد و زبان‌آموزان را دچار مغلطه‌نویسی دیکته‌ای و تلفظی خواهد نمود. در این کتاب تلاش شده است که تا حدود زیادی زبان‌آموزان را در نوشتن صحیح دیکته و نحوه تلفظ واژه‌ها یاری دهد.

این کتاب دارای هفتاد و هفت قواعد دیکته است، نقش پیشوندها و پسوندها و شیوه تلفظ کلمات را به شما زبان آموزان می‌آموزد، در زبان انگلیسی پنج حروف صدادار وجود دارد، عبارت‌اند از ( a-e-i-o-u) که به آنان سیلاب یا بخش می‌گویند و در کلمات نقش کلیدی ایفا می‌کنند در واقع هر گونه تغییر در تلفظ یا تکرار بعضی حروف وابسته به حروف صدادار است که در این کتاب به‌طور مفصل در مورد آن تشریح شده است.

خواندن کتاب قواعد دیکته زبان انگلیسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به زبان انگلیسی و دانش‌آموزان و دانشجویان است.

نظرات کاربران

کاربر 5312037
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

بسیار عالی و کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۵۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان