دانلود و خرید کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین اثر حاجیه رجبی فرجاد

کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین

کتاب «سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین» نوشتۀ حاجیه رجبی فرجاد است و انتشارات شمس دانش آن را منتشر کرده است. این کتاب ضمن معرفی سبک‌های مختلف رهبری، سبک رهبری فراگیر و رهبری زهرآگین را مورد بررسی قرار می دهد.

درباره کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین

یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها و پژوهشگران، سبک‌های رهبری بوده است. مدیران به‌عنوان رهبر سازمان‌ها می‌توانند سبک‌های متفاوتی را در هدایت نیروی انسانی انتخاب کنند. کتاب‌های متعددی دربارۀ جنبه‌های مثبت اثرگذاری رهبری در سازمان‌ها نوشته شده است؛ ولی به رهبران مخرب و آسیب‌زا کمتر توجه شده است، رهبرانی که با نادیده‌گرفتن منافع کارکنان و سازمان، به اهداف و مقاصد شخصی، پرداخته‌اند. رهبری زهرآگین، نظریۀ نسبتاً جوان و نوظهور، یکی از سبک‌های مخرب است که در کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین به آن اشاره شده است. رهبری زهرآگین، ترکیبی از خودانگیختگی، نگرش‌ها و رفتارهای رهبران است که از طریق عدم توجه به رفاه زیردستان، شخصیت یا تکنیک‌های بین‌فردی بر جو سازمان، اثر منفی گذاشته و ادراک پیروان از انگیزۀ اصلی رهبر، حفظ منافع شخصی است. اقدامات ناکارآمد، ارعاب، کنترل، اعمال غیرقانونی و سوءاستفادۀ فیزیکی و غیرفیزیکی که به طور هدفمند باعث خشم کارکنان و آسیب رساندن به آنها می‌شود.

کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین، ضمن معرفی سبک رهبری زهرآگین، یکی از نظریه‌های جدید جهان معاصر که علاقۀ بسیار از محققان و پژوهشگران را به خود جلب کرده را هم معرفی و به‌تفصیل شرح می‌دهد. سبکی که در آن رهبران فعالانه نظرات و دیدگاه‌های مختلف را بررسی می‌کنند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. این رهبران استعدادهای گوناگون را منبع مزیت رقابتی می‌دانند و با الهام‌بخشی به افراد تلاش می‌کنند تا عملکرد فردی و سازمانی را به سمت یک چشم‌انداز مشترک هدایت کنند.

خواندن کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت، مدیران سازمان ها و فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سبک رهبری فراگیر در مقابل رهبری زهرآگین

«رهبری تحول‌آفرین: رهبران تحول‌آفرین توانایی داشته‌اند تا با ارتقای فرهنگ‌سازمانی و تشویق به نوآوری و تغییر، سازمان‌ها را به دنیای جدیدي هدایت کنند. آن‌ها می‌توانند نقشی بسیار مؤثر در تغییروتحول سازمانی ایفا کنند.

رهبری تعهد دار: رهبری که تعهد دار است، توانایی بالا برای ایجاد تعهد و ارتباطات مؤثر با کارکنان را دارد. این ارتباطات می‌تواند بهبود روابط کاری و تعهد کارکنان را نشان دهد.

رهبری تیمی: مفهوم رهبری تیمی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از منابع خود بهترین استفاده را کنند و توانایی‌های گروهی را بالا برند. این نوع رهبري به کارکنان اجازه می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کنند و به ایجاد یک فرهنگ کاری هماهنگ و مؤثر کمک می‌کند.

رهبری اخلاقی: این نوع رهبری توجه به ارزش‌ها و اخلاقیات دارد و در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهایش از اصول اخلاقی پیروی می‌کند. این نوع رهبری می‌تواند اعتماد کارکنان را به سازمان افزایش دهد و بر روي توسعه و پایداری سازمان تأثیرگذار باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۷۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان