دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی وب با نکست جی اس بصیر جعفرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی وب با نکست جی اس اثر بصیر جعفرزاده

کتاب برنامه نویسی وب با نکست جی اس

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برنامه نویسی وب با نکست جی اس

کتاب برنامه نویسی وب با نکست جی اس نوشتهٔ بصیر جعفرزاده است. انتشارات شمس دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. بصیر جعفرزاده مدرس و مؤلف دوره‌های آموزشی آنلاین برنامه‌نویسی وب است و در این زمینه بیش از ۲۰ سال سابقه دارد.

درباره کتاب برنامه نویسی وب با نکست جی اس

در کتاب برنامه‌نویسی وب با نکست جی اس شما با برنامه‌نویسی وب با فریم‌ورک نکست جی‌اس آشنا می‌شوید و قادر خواهید بود که صفحات تعاملی را با پرطرفدارترین فریم‌ورک توسعهٔ وب بسازید. پیش‌نیاز این کتاب آشنایی با زبان جاوا اسکریپت و ریکت جی‌اس است و همچنین دانشجو باید با اچ تی ام ال و سی اس اس آشنایی خوبی داشته باشد. فصول این کتاب به‌ترتیب زیر است:

فصل ۱: مقدمه‌ای بر نکست

فصل ۲: معرفی JSX

فصل ۳: انتقال خصوصیات به کامپوننت‌ها

فصل ۴: لینک‌دادن و پیمایش صفحات

فصل ۵: واکشی داد‌ه‌ها

فصل ۶: الگوهای واکشی داده‌ها

برنامه‌نویسی کامپیوتر به فرایند نوشتن و ایجاد برنامه‌های کامپیوتری با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف اشاره دارد. این فرایند شامل ایجاد کدهایی است که توسط کامپیوتر قابل فهم هستند و اجرا می‌شوند تا وظایف خاصی را انجام دهند. برنامه‌نویسان، با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، Java، C++، JavaScript و غیره، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را ایجاد کرده و توسعه می‌دهند. این برنامه‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلفی از جمله وب، موبایل، بازی، هوش مصنوعی، علوم داده و غیره استفاده شوند و برای انجام وظایف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

برنامه‌نویسی به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود و این شیوه‌ها به‌عنوان مدل‌های برنامه‌نویسی شناخته می‌شوند. چندین مدل برنامه‌نویسی وجود دارد که به شکل‌های مختلفی می‌توانند کدهای برنامه‌نویسی را طراحی و توسعه دهند. برخی از این مدل‌ها عبارت‌اند از:

۱. مدل برنامه‌نویسی ساختاری: این مدل معمولاً با استفاده از تقسیم برنامه به بخش‌های کوچک‌تر و تعیین روابط میان آن‌ها (مانند تابع‌ها و متد‌ها) برای مدیریت پیچیدگی برنامه استفاده می‌شود. مثال‌هایی از این مدل شامل زبان‌های برنامه‌نویسی مانند C و Pascal است.

۲. مدل برنامه‌نویسی شیء‌گرا: در این مدل، برنامه به شکل اشیاء (Objects) مدل می‌شود که اشیاء ویژگی‌های داده و عملیاتی دارند. این مدل شامل اصولی مانند انکپسوله‌سازی، ارث‌بری، و چندریختی است. زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Java و C++ بر پایه این مدل ساخته شده‌اند.

۳. مدل برنامه‌نویسی تابعی: در این مدل، برنامه به شکل توالی از توابع و فراخوانی‌های آن‌ها ساخته می‌شود. توابع به‌عنوان واحدهای اصلی اجرای برنامه شناخته می‌شوند و تغییر وضعیت ورودی به توابع منجر به خروجی‌های متفاوت می‌شود. زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python و JavaScript از این مدل استفاده می‌کنند.

خواندن کتاب برنامه نویسی وب با ریکت جی اس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران برنامه نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برنامه نویسی وب با ریکت جی اس

«X یک افزونه نحوي (extension syntax (براي جاوا اسکریپت است که به شما امکان می‌دهد نشانه‌گذاري شبیه HTML را در یک فایل جاوا اسکریپت بنویسید. اگرچه راه‌هاي دیگري براي نوشتن کامپوننت‌ها وجود دارد، اما اکثر توسعه‌دهندگان ریکت مختصر بودن JSX را ترجیح می‌دهند و در اکثر پروژه‌ها از آن استفاده می‌کنند. قراردادن نشانه‌گذاري ( ƒ’) در جاوا اسکریپت وب برروي CSS،HTML و جاوا اسکریپت ساخته شده است. براي سال‌ها، توسعه‌دهندگان وب محتوا را در HTML، طراحی را در CSS و منطق را در جاوا اسکریپت نگه می‌داشتند - اغلب در فایل‌هاي جداگانه! محتوا در داخل فایل HTML قرار می‌گرفت.»

تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش
دیوید استوتلار
بازوهای حجیم و عضلانی
دیوید بار
سازگاری های قلبی عروقی با تمرین
عبدالحمید ذکایی
در مسیر نهضت
حمید سبحانی صدر
سفر به قلب سرزمین پارس
آدولفو ریبادنیرا ای سانچز
بررسی مفهوم سازی‌ جنگ در روایت زنان و مردان از دوران جنگ تحمیلی با رویکرد معنا‌شناختی
تورج دشمن زیاری
قار گؤیلومه دوشوب
اکبر رضاپور مقصودلو
استادی جز خودت نیست
محمد مظهری
فوت و فان
عباس احمدی (شاطرعباس قمی)
خنده درمانی راهی به سوی تندرستی و آرامش
سارا دین پرست
معمای عشق ۱
فرح فریما
دومینوی خودیاری و همدیگریاری
نرگس نوراله زاده
قانون صدور چک
وحید آخوندکشکی
زندگی پر تنش، زمانه پر آشوب
ایرج ورفی نژاد
جرایم علیه امنیت سیاسی از منظر فریقین و قانون مجازات
مهدی حریری
نکات قرآنی (جلد سوم)
مسعود ریاعی
غم نامه
جعفر بن محمد بن نما حلی
ایمنی و قابلیت اطمینان در صنعت نفت و گاز
بالبیر اس. دیلون
چرا برعکس اتفاق میوفته؟
زهره صبوری فرد
درباره چخوف
ایوان بونین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۸۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان