دانلود و خرید کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم) منصوره عشوریون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم) اثر منصوره عشوریون

کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم)

معرفی کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم)

کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم) نوشتۀ منصوره عشوریون و زهره شوروزدی و محمد تاری است و انتشارات شمس دانش آن را منتشر کرده است. کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم) در ادامۀ جلد یک به آموزش ساخت بازی با موتور یونیتی می‌پردازد.

درباره کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم)

این کتاب در ادامۀ جلد یک با همین نام است و شما را در طول ساختن یک بازی سه‌بعدی از مرحلهٔ دانلود موتور بازی یونیتی تا انتشار بازی، راهنمائی می‌کند. این کتاب ایجاد محیط بازی و آموزش نحوهٔ استفاده از منابع مورد نیاز مثل مدل‌های سه‌بعدی، زمین بازی، درخت‌ها و ... و نیز چگونگی ایجاد مدل‌های سه‌بعدی با استفاده از نرم‌افزار مدل‌سازی را آموزش می‌دهد. در این کتاب با استفاده از یونیتی، انیمیشن می‌سازید و با اسکریپت‌نویسی در یونیتی آشنا خواهید شد. همچنین با مفاهیمی مثل mini-map، سیستم کنترل بازی، افکت‌های صوتی، سایه ها و نورپردازی آشنا خواهید شد.

خواندن کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما یک سازندهٔ بازی و علاقه‌مند به یادگیری موتور بازی یونیتی از پایه و آشنائی با خصوصیات اصلی آن هستید، این کتاب مخصوص شماست. برای مطالعهٔ این کتاب، نیازی به آشنایی قبلی با یونیتی ندارید.

بخشی از کتاب ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم)

«همان‌گونه که در فصل قبل، با روبرو شدن بازیکن به درب، پویانمایی درب را فعال می‌کردید تا باز شود، در این فصل، دسترسی بازیکن به درب و ورود به خانه را محدود می کنیم. با دستورات دو بعدی روی صحنه وقتی بازیکن با درب روبرو شد، به او هشدار می دهیم که باز شدن درب نیاز به یک سری باتری دارد. سپس یک باتری خالی را بر روی صحنه نشان خواهیم داد تا به او هشدار کامل را بدهیم. این باعث می شود که بازیکن به اشیای دیگری هم نظر اندازد و این اشیا همان باتری هایی هستند که در صحنه پخش شده اند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۸۰۰
تومان