دانلود و خرید کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی شیوا باباگپ‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی اثر شیوا باباگپ‌پور

کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی

کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی را شیوا باباگپ‌پور نوشته و انتشارات مانیان عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب در ضمن معرفی اماکن دیدنی و تاریخی استان آذربایجان غربی و روستای تتمان به ذکر راهکارهایی برای توسعهٔ گردشگری و کسب درآمد بیشتر از این راه می‌پردازد.

درباره کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی

ایران عزیز و زیبا مملو از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و طبیعی است که هرکدام می‌توانند نقشی به‌سزا در جذب توریست و ایجاد درآمد از طریق گردشگری ایفا کنند. به همین دلیل لازم است تا روش‌های مدیریتی و نوع نگاه به گردشگری تغییر یافته و به‌عنوان یک فعالیت اقتصادی‌فرهنگی ثروت‌ساز و سازنده مورد بازبینی قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی در این حوزه صورت گیرد. شیوا باباگپ‌پور در این کتاب کوشیده تا نخست به معرفی بعضی اماکن و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان آذربایجان غربی پرداخته و سپس خواننده را با روستای تتمان، که از روستاهای کمترشناخته‌شده اما مقصد گردشگری است، آشنا گرداند. او همچنین به ارائهٔ راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری و پویایی ترویج گردشگری در بستر آنلاین می‌پردازد.

خواندن کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تاریخ محلی ایران و نیز فعالان گردشگری از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب معرفی کهن ترین سکونتگاه گردشگری و کسب درآمد از طریق تور مجازی

«آذربایجان غربی دارای ۱۶۰۰ اثر تاریخی ثبت‌شدهٔ ملی و جهانی است که از این میان تخت سلیمان تکاب و قره‌کلیسای چالدران در فهرست آثار ثبت‌شدهٔ جهانی قرار دارد. یکی از استعدادهای بالقوهٔ گردشگری شهر ارومیه روستای تمتمان ارومیه است که در ۲۴ کیلومتری نازلو قرار دارد و این در حالی است که حتی بسیاری از مردمان ارومیه با آن آشنایی ندارند.

مکان‌های تاریخی آذربایجان غربی

قلعهٔ اسماعیل آقا

نام محلی آن اسماعیل‌آقا قلعه‌سی می‌باشد؛ در روستایی به همین نام در بخش نازلو و در ۱۸ کیلومتری شمال شهر ارومیه قرار گرفته است. قلعه، نظامی و متعلق به یکی از خوانین محلی

است که طی دو دوره ساخته شده است. ۱: هزارهٔ اول قبل از میلاد مسیح، شامل بقایای یک در نظامی اورارتویی و دخمه‌هایی تراشیده در دل صخره‌ های سنگی و ۲: ساخت قلعه در بلندترین نقطهٔ کوه مربوط به دوره قاجار و ساخت آن توسط یکی از خان‌های محلی که در دههٔ ۱۳۶۰ یکی از پایگاه‌های ژاندارمری برای جلوگیری از حملات احتمالی اشرار بوده است. 

سد شهر چای ارومیه

مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش ماهی‌گیری و دوستداران طبیعت می‌باشد. سرچشمهٔ قطب‌العظمت در جنوب ارومیه قرار دارد. آب این سد از رودخانه شهر چای تأمین می‌شود و این رودخانه از کوه‌های شهیدان خلیل زینه و بوتان سرچشمه می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان