دانلود و خرید کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی مهتاب جابر ابن انصاری (برژانگ)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی اثر مهتاب جابر ابن انصاری (برژانگ)

کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی

کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی نوشتهٔ مهتاب جابر ابن انصاری (برژانگ) است. انتشارات متخصصان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی

کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی که با تصویرسازی‌های «مهتاج جابر ابن انصاری» منتشر شده، حاوی شعری در حوزهٔ مهارت‌های زندگی و برای کودکان است. بخش‌هایی از این کتاب به نثر نوشته شده است. شعر کودک و نوجوان، شعری است که با تخیل و درک کودکان و نوجوانان تناسب داشته باشد و در یک جمله اینکه برای این گروه‌های سنی قابل‌فهم باشد. شعر دریافت‌های تازه‌ای به کودکان از جهان پیرامونشان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا از زاویه‌ای نو و با احساسات عالی به جهان بنگرند؛ در واقع شعر ارتباط کودکان را با جهان عمیق‌تر، عاطفی‌تر و دلچسب‌تر می‌کند. برخی معتقد هستند که شعر کودک و نوجوان در ایران که در آغاز دههٔ ۱۳۶۰ از رشد نسبتاً خوبی برخوردار بود، در سال‌های اخیر به ورطهٔ تکرار افتاده است. برخی نیز باور دارند که این گونهٔ شعری چنان در حیطه‌های زبانی، تخیل و موسیقی منحصربه‌فرد شده است که می‌توان آن را موج پنجم شعر ایران نامید. موج اول تا چهارم عبارتند از «سبک خراسانی»، «سبک عراقی»، «سبک هندی» و «شعر نیمایی»؛ زیرا شعر کودک و نوجوان تمام ویژگی‌های یک سبک مجزا را دارد. از شاعران معاصر که برای کودکان و نوجوانان سروده‌اند، می‌توان به «محمود کیانوش»، «پروین دولت‌آبادی»، «عباس یمینی‌شریف»، «مصطفی رحماندوست»، «شکوه قاسم‌نیا»، «ناصر کشاورز» و «افسانه شعبان‌نژاد» نام برد. شعرهای کودک و نوجوان معمولاً بر اساس گروه‌های سنی آن‌ها تقسیم‌بندی می‌شود:

الف- خردسال/ پیش دبستانی

ب- کودک/ سال اول و دوم دبستان

ج- کودک/ سوم و چهارم و پنجم دبستان

د- نوجوان/ راهنمایی

ه- جوان/ دانشگاه به بالا

خواندن کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دنبال چی می گردی؟ تو منحصر به فردی

«پس از اینکه متوجه شدم لحظه به لحظه‌‌ی کودکی‌‌ام، قابلیتِ این را داشت که گنجِ درونی‌‌ام شود یا دردِ درونی‌‌ام، از جا بلند شدم و تصمیم گرفتم هر اندازه که در توانم است، به فکرِ تبدیل‌‌شدن به گنجِ درونی باشم.

به خاطراتِ کودکی‌‌ام سفر کردم تا بتوانم مادری عاشق و پدری توانمند برای خودم باشم.

از راه‌‌های مختلفی به این مقصد سفر کردم. از راهِ عارفان و عالمانی چون شمسِ تبریزی و مولانا، از نشانه‌‌های حافظ، از غم‌‌های فروغِ فرخزاد، از ذن و سرشتی راستین که همیشه در ما بوده و هست.

تنها به فکرِ شهود و معنا نبودم، به دانش هم احتیاج داشتم، یونگ و فروید را شناختم… جلوتر رفتم، تحلیلِ رفتارِ متقابل از اریک برن را خواندم و تمرین‌‌هایش را انجام دادم. با طرحواره‌‌های جفری یانگ آشنا شدم و متوجه تأثیر به سزای طرحواره‌‌ها در زندگی انسان شدم، متوجه‌‌ نقشه‌‌ی راه انسان شدم.

تئوریِ انتخاب از ویلیام گلسر با ترجمه‌‌ی بی‌‌نظیرِ دکتر علیِ صاحبی را خواندم و بیش از هر لحظه به تأثیر انتخاب در لحظه‌‌های مملو از ایمان پی بردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان