دانلود و خرید کتاب دریاب وقت و در یاب علی ترقی جاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دریاب وقت و در یاب اثر علی ترقی جاه

کتاب دریاب وقت و در یاب

معرفی کتاب دریاب وقت و در یاب

کتاب دریاب وقت و در یاب نوشتۀ علی ترقی جاه و امیرحسین کلوتی در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب جزو مجموعۀ مربی شایسته است و به موضوع استفاده از فرصت‌های زمانی در بهبود رشد و یادگیری پرداخته است.

درباره کتاب دریاب وقت و در یاب

کتاب دریاب وقت و در یاب در مجموعۀ مربی شایسته قرار دارد. این مجموعه دارای کتاب‌های کاربردی برای مربیان است. هر جلد از این مجموعه به داستانی دربارۀ مربیگری کودکان مهد و پیش‌دبستان می‌پردازد.  کتاب دریاب وقت و در یاب در مورد استفاده از فرصت‌های زمانی در بهبود رشد و یادگیری است. در این کتاب، خاله میم‌جیم شخصیت اصلی داستان است. او می‌خواهد به آرزویش یعنی مربی شایسته شدن برسد. خاله میم‌جیم مربی مشتاق مهد کودک و پیش‌دبستانی میم‌جیم خونه است. یک روز که در حال جست‌وجوی پاسخ پرسشی دربارۀ بچه‌ها بود از گوشۀ صفحه یک نفر بیرون می‌پرد و شروع به پاسخ دادن به پرسش‌های خاله می‌کند. اسم او باباآینه است. باباآینۀ پیر و عاشق کودکان قرار است که به همراه همیشگی خاله‌ میم‌جیم برای پرسش‌ها تبدیل می‌شود. هر فصل کتاب، بخش‌های مختلفی دارد که مسائل مربیان را بازگو می‌کند. عنوان فصل‌های کتاب دریاب وقت و در یاب عبارت‌اند از: قصه ما، محیط‌های زمانی، زمان بدی طراحی می‌خواهد، محیط‌های زمانی چه هستند و چه انواعی دارند؟، دوستی با زمان، نقشه سفر.

کتاب دریاب وقت و در یاب مصور است و تصاویر بامزۀ آن و ابتکارها در ایجاد ارتباط میان متن و تصویر، لذت خواندنش را بیشتر می‌کند.

خواندن کتاب دریاب وقت و در یاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به مربیان مهد و پیش‌دبستانی و علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دریاب وقت و در یاب

«باباآینه» پیش از این کمی معرفی شد! پیرمرد هفتاد و پنج ساله‌ی جست‌وجوگر، به‌روز، گاهی جدی و گاهی کمی خنده‌دار! کسی که رک و پوست‌کنده حرف می‌زند و عاشق سؤال ایجاد کردن و به چالش کشیدن دیگران است. او دقیقاً از روز پنج‌شنبه شهریور (نمی‌دانم چه سالی!) همراه و راهنمای خاله جیم‌میم می‌شود و همراه او سفری را آغاز می‌کند. باباآینه کیفی به نام «جبلدون» دارد که همیشه هر چیزی لازم باشد از آن بیرون می‌آورد! بیشتر محتویات «جبلدون» عکس و قصه و نوشته‌های بابا از سفرهایی است که رفته! «باباآینه» از جوانی عاشق دو چیز بوده؛ دنیای بچه‌ها و سفر کردن! برای همین چرخیده و چرخیده، همه جای دنیا را گشته و کوله بارش پر از تجربه درباره‌ی کودکان و دنیای آن‌هاست! کودکان از چه رنگ و نژاد باشند و ساکن کجا. آسمان همه جا همین رنگ است. «باباآینه» همه‌ی حرف‌هایش را به خاله میم‌جیم گفته و ما آن‌ها را روایت کرده‌ایم!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان