دانلود و خرید کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ داگلاس وود ترجمه حسین ابراهیمی (الوند)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ اثر داگلاس وود

کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ

معرفی کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ

کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ نوشتۀ داگلاس وود با ترجمۀ حسین ابراهیمی (الوند) در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب مصور در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد و مناسب برای گروه سنی ۹ سال به بالا است. در این داستان تصویری، پدربزرگی خطاب به نوه‌اش از نحوۀ دعا کردن تمام موجودات دنیا اعم از درختان، نهرها و رودخانه‌ها، پرندگان، گل‌ها و… سخن می‌گوید.

درباره کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ

کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ داستان پسربچه‌ای است که بهترین دوستش در دورۀ کودکی، پدربزرگش بود. وقتي با او بود انگار در جهان همه‌چيز سر جايش بود. آن دو با هم در جنگل قدم می‌زدند در حالی که پدربزرگ از رازهای طبیعت با نوه‌اش صحبت می‌کرد. مهم‌ترین راز این بود که راه‌های زيادی برای دعا كردن وجود دارد و یکی از راه‌ها آنی است که طبیعت انجام می‌دهد. درختان سر به آسمان می‌سايند،‌ نهرها و رودخانه‌ها جريان دارند، پرندگان آواز می‌خوانند. این حالات، درواقع دعای آن‌ها است؛ زیرا همۀ موجودات اين دنيا به شيوۀ خود دعا می‌كنند. پدربزرگ برای پسر همیشه دنیا را درست جلوه می‌داد و اینکه دنیا چقدر وسیع است.

حالا پسربچه بزرگ شده و پدربزرگ از دنیا رفته است در حالی که پسر بيش از هميشه، نيازمند شنيدن دعاكنندگان زمينی است و كلماتی كه بتواند دعای خود را با آن‌ها بسرايد. حالا، راوی دوباره به همان جنگلی رهسپار می‌شود که با پدربزرگ دربارۀ دعا گفت‌وگو می‌کرد و در آنجا برای برگشتن پدربزرگ دعا می‌کند. آيا باز هم همه‌چيز سرجايش خواهد بود؟

کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ داستانی حکیمانه و تکان‌دهنده برای مخاطب خود دارد. پرسش و پاسخ‌های این نوه با پدربزرگش در فضای زندۀ طبیعت مطرح می‌شود و نشان می‌دهد که در این جهان بزرگ همه‌چیز سر جای خود قرار دارد.

کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ مصور است و نقاشی‌های بسیار زیبا و روح‌انگیز در خود دارد که با توجه به متن و محتوای داستان، خواننده را در خود غرق می‌کند و باعث می‌شود ارتباط عاطفی عمیقی با داستان برقرار کند.

خواندن کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره داگلاس وود

داگلس وود، نویسنده، موسیقی‌دان و هنرمندی طبیعت‌گرا است. کتاب‌های کودک و نوجوان او پرفروش هستند. کتاب معروف لاک‌پشت پیر نوشتۀ اوست. او در کتاب‌هایش خوانندگان را به سفری برای خودشناسی هدایت می‌کند تا خود و جهان پیرامونشان را بفهمند. کتاب‌های وود بازتابی از حقایق بزرگ طبیعت هستند. داگلاس وود، برای کتاب‌هایش جوایز و نشان‌هایی چون نشان کریستوفر، جایزۀ ای‌بی‌بی، جایزۀ کتاب مینه‌سوتا، جایزۀ انتخاب والدین و جایزۀ جهانی قصه‌گویی را برده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۸,۷۰۰
تومان