دانلود و خرید کتاب معماران عصر جدید محمدصالح طیب نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماران عصر جدید اثر محمدصالح طیب نیا

کتاب معماران عصر جدید

معرفی کتاب معماران عصر جدید

کتاب معماران عصر جدید نوشتهٔ محمدصالح طیب نیا و مینا فلاح و حوریه ربانی اصفهانی است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. این کتاب تحلیلی نوین بر وضعیت سازمان‌های مردم‌نهاد در ایران و جهان است.

درباره کتاب معماران عصر جدید

امروز در بسیاری از کشورهای جهان، بخش مردم‌نهاد به‌طور عام و سازمان‌های خیریه به‌طور خاص، رکنی از ساختار جامعه در کنار بخش دولتی و خصوصی محسوب می‌شوند. این مجموعه‌ها، به‌ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد، در حوزۀ مشارکت‌های اجتماعی به عنصری بی‌بدیل در همهٔ عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی امنیتی و نظامی در دوران معاصر تبدیل شده‌اند. تعداد زیاد مطالعات، تحقیقات و انتشارات دو دهۀ اخیر در مدح یا نقد رویکردهای نیکوکاری سازمانی، رشد چشمگیر شمار سازمان‌های مردم‌نهاد در تمامی کشورهای دنیا، گسترش دامنۀ موضوعات کار این سازمان‌ها به حوزه‌های غیر رفاهی و ورود افراد مشهور و کمپانی‌های تاثیرگذار و بزرگ جهانی در این عرصه، مؤید این تحول شگرف است.

کتاب «معماران عصر جدید»، با توجه به اهمیت عرصۀ امر خیر در آینده و به‌ویژه برای جوامع در حال توسعه، به مطالعۀ موضوع سازمان‌های مردم‌نهاد می‌پردازد. با این دیدگاه، این کتاب ضمن شناسایی مفاهیم بنیادین بخشش، به مطالعۀ سازمان‌های حوزۀ امر خیر از جمله پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها در جهان می‌پردازد و نمونه‌هایی را معرفی می‌کند. 

خواندن کتاب معماران عصر جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطب این کتاب در وهلۀ اول، فعالان سازمان‌های خیریه و علاقه‌مندان به تأسیس خیریه‌اند. در اولویت بعد، سیاست‌گذاران و نهادهای حاکمیتی، در این کتاب با نمونه‌هایی از نحوۀ عملکرد و راهبری و مدیریت و برنامه‌های خیریه‌های سرشناس آشنا می‌شوند تا بتوانند در طرح نقشه‌راه و پیشبرد مأموریت‌های متعالی خود، موفق‌تر عمل کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان