دانلود و خرید کتاب سلامت سازمانی نائومی استنفورد ترجمه سیدعلیرضا هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلامت سازمانی اثر نائومی استنفورد

کتاب سلامت سازمانی

معرفی کتاب سلامت سازمانی

کتاب «سلامت سازمانی» نوشتۀ نائومی استنفورد و ترجمۀ سیدعلیرضا هاشمی است و انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب ارائۀ رویکردی یکپارچه برای ایجاد عملکرد بهینه است.

درباره کتاب سلامت سازمانی

دستیابی به سلامت سازمانی، مانند سلامت انسان بسیار سخت است. سازمان‌ها گاهی سالم و گاهی ناسالم هستند و میزان سلامت بر عملکردشان تأثیر می‌گذارد. نائومی استنفورد، نویسندۀ کتاب سلامت سازمانی، مفهوم سلامت انسان را به‌عنوان یک قیاس برای تناسب‌اندام و سلامت سازمانی در نظر می‌گیرد و از نظر او سلامت هدف نیست؛ بلکه مسیر است؛ بنابراین سلامت در نتیجۀ هدف یا موقعیت تعریف می‌شود.

کتاب سلامت سازمانی راهنمای مرجع، مشاور مراجعه‌ای برای مدیران است و می‌تواند دربارۀ عناصر حیاتی و وابسته به یکدیگر سازمانی که لازم است در وضعیت سالم حفظ شوند، بررسی آگاهانه ارائه دهد تا مدیران بتوانند به اهداف موردنظر خود در کسب‌وکارشان برسند.

نائومی استنفورد، مشاور، محقق و نویسنده در حوزۀ طراحی و توسعۀ سازمان تلاش کرده است از طریق کتاب سلامت سازمانی به مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند تا بر سلامت سازمان‌‌ها نظارت داشته باشند. این کتاب همچنین قصد دارد در مورد زمان و نوع اقدامات لازم برای حفظ معادل‌های سازمانی توازن ذهنی، عاطفی و فیزیکی به مدیران رهنمودهای عملی ارائه کند تا در دستیابی به اهدافشان موفق باشند. یکی از ویژگی‌های برجستۀ کتاب سلامت سازمانی زبان ساده، روان و قابل‌فهم آن است که می‌تواند به چارچوب‌بندی مسائل در دنیای واقعی کمک کند.

کتاب سلامت سازمانی در ۷ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت‌ است از: «فصل اول: سلامت سازمانی»، «فصل دوم: ساختارهای سازمانی»، «فصل سوم: سیستم ها و فرایندها»، «فصل چهارم: کنترل»، «فصل پنجم: توسعۀ بهزیستی»، «فصل ششم: فناوری های سالم» و «فصل هفتم: فضای سالم». در تمام فصل‌های کتاب، تأثیر سلامت مناسب هر جنبه در عملکرد کلی سازمان توصیف شده و مثال‌های مختلفی برای نشان دادن سالم یا ناسالم بودن آن جنبه ارائه می‌شود. نکات،‌اقدامات پیشگیرانه و استراتژی‌هایی برای توسعه و حفظ سلامت سازمان نیز در کتاب سلامت سازمانی گنجانده شده است.

 خواندن کتاب سلامت سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران سازمان‌ها و فعالان حوزۀ کسب و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سلامت سازمانی

«بیش‌تر مشکلات بزرگ کوچکی که سازمان‌ها با آن‌ها مواجه‌اند، ‌مشکلاتی پیچیده‌اند. برخی از مشکلات بزرگی که می‌توان ذکر کرد عبارت‌اند از: نحوۀ ورود به بازاری جدید، نحوۀ پاسخ‌دهی کارآمد به ۲۰ درصد کاهش بودجه بدون ازدست‌رفتن خدمات مشتریان، نحوۀ معرفی یک فناوری جدید و بیشینه‌سازی سرمایه‌گذاری بر آن، نحوۀ سرمایه‌برداری از یکی از محصولات، ‌خطوط خدماتی یا نحوۀ نوآورتر شدن. مردم همه‌روزه در زندگی کاری‌شان با مشکلات کوچکی مواجه می‌شوند که مایل‌اند پاسخ‌های آسان برایشان به دست آورند برای مثال نحوۀ موافقت با پروتکل‌های مربوط به کار در فضای باز و فاقد دیوارهای جداکننده یا نحوۀ کارآمد کردن جلسات.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان