دانلود و خرید کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه حمیدرضا رضوانی اول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه اثر حمیدرضا رضوانی اول

کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه

معرفی کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه

کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه نوشتهٔ حمیدرضا رضوانی اول است و نشر آرسس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه

حمیدرضا رضوانی اول نویسنده‌ای است که ده‌ها عنوان کتاب نوشته و در عین حال‌ سال‌هاست در انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس مختلف خدمت می‌کند و منتخب و نماینده اولیا در شورای انجمن‌های استان‌های مختلف بوده است. او علاقهٔ فراوانی به ایده‌پردازی دارد؛ بنابراین هرگاه در مدرسه‌ای مشکلی پیش می‌آمد تلاش می‌کرد تا راه حلی نو و جدید ارائه کند و با اجرایی شدن برخی از این راه حل‌ها اتفاقات خوب و مثبتی در مدارس رخ می‌داد. روزی که داشت طبق معمول فکر می‌کرد و بادام زمینی می‌خورد با خود گفت: چرا این همه تجربیات را کتاب نکنم و در اختیار دیگران قرار ندهم تا دیگران هم استفاده کنند؟ پس پلاستیک بادام زمینی را به گوشه‌ای پرت کرد و به سمت سیستم شتافت و شروع کرد به طبقه‌بندی کردن کارهایی که تاکنون در مدارس مختلف کرده بود. چون فرزند او نامش کوروش است و همایون فرزند دیگرش دیگر دبیرستانی شده بود بنابراین خود را بابای کوروش نامید و نام مجموعه کتابش را «بابای کوروش در مدرسه» نهاد و شروع به نوشتن کرد. بابای کوروش اعتقاد فراوانی به مینیمال کار کردن دارد؛ یعنی با اندک امکانات بهترین نتیجه‌ها را به دست‌آوردن و دوری از زرق و برق و تجملات! بنابراین قلم برداشت و خودش تصویرگری کتاب‌هایش را به ساده‌ترین وجه ممکن و اندکی طنز انجام داد.

دوازده عنوان کتاب‌های او بابای کوروش و غذای مامان پز، بابای کوروش و ساندویچ اضافه، بابای کوروش و پادشاه کوچولوها، بابای کوروش و وسایل گمشده، بابای کوروش و کتاب‌های کتابخونه، بابای کوروش و مسواک جدید، بابای کوروش و بوفه کوچولو، بابای کوروش و سرویس بهداشتی، بابای کوروش و فحش و حرکت زشت، بابای کوروش و انتظامات، بابای کوروش و نقاشی، بابای کوروش و نویسندگی است. متن‌های کتاب‌ها نیز به‌سادگی هر چه تمام‌تر نگاشته شده تا از کودک ۷ساله تا کهنسال ۷۷ساله بتوانند آن را خوانده، درک کنند و به کار بندند. هدف بابای کوروش این است که مشکلی را حل کرده و خود پیشرفت کند و دیگران را نیز یاری رساند تا همه پیشرفت کنند. 

خواندن کتاب بابای کوروش و کتابهای کتابخونه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر این کتاب را خواندید و لذت بردید آن را به دیگران نیز معرفی کنید. شاید به دست مدیری، معاونی، معلمی، آموزگاری، دبیری، معاون پرورشی‌، معاون آموزشی‌ و... رسید و یا اولیایی آن را خواند و درس گرفت و به کار بست و اوضاع مدرسه‌ای بهتر شد. لازم به ذکر است تمام این ایده‌ها در مدارس گوناگون توسط حمیدرضا رضوانی اول ارائه شده و به انجام رسیده و نواقص کار دیده شده. اگر هم دانش‌آموز هستید این کتاب را به دست مدیری، معاونی، معلمی، آموزگاری، دبیری، معاون پرورشی‌، معاون آموزشی‌ و یا اولیایی برسانید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۵۲۵۹۲
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

داستانی بود و کودکانه مطالعه نمونه♡

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۷۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان