دانلود و خرید کتاب اطلس جانوران بارمان گروه انتشارات رسانه ساز دانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اطلس جانوران بارمان

کتاب الکترونیکی اطلس جانوران بارمان نوشتهٔ گروه انتشارات رسانه ساز دانش از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب در‌بارهٔ نحوهٔ زندگی جانوران و عملکرد سیستم‌های مختلف بدن آن‌ها است. این کتاب برای گروه‌های سنی «ب» و «ج» تدوین شده است.

دربارهٔ کتاب اطلس جانوران بارمان

کتاب اطلس جانوران بارمان دربارهٔ زندگی پرندگان، پستانداران، حشرات، خزندگان، آبزیان و دوزیستان و یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «دانشنامهٔ مرجع کودک و نوجوان» است. این کتاب که برای گروه‌های سنی «ب» و «ج» تدوین شده است، برای فهم بیشتر از تصویرهای رنگی مناسب استفاده کرده است. این کتاب مشخصات، عملکرد و وظایف سیستم‌های مختلف بدن جانوران مثل دستگاه تنفسی، دستگاه گردش خون، دستگاه عصبی، دستگاه گوارش، دستگاه عضلانی و استخوان بندی آنان را شرح داده است؛ برای مثال در قسمت مربوط به پرندگان، نحوهٔ تخم‌گذاری فاخته را توضیح داده است. رسانه ساز دانش به‌منظور استفادهٔ بهتر و مفیدتر بچه‌ها، مطالب کتاب را در یک لوح فشرده با راهنمای نرم‌افزار نیز همراه کرده است. متن کتاب با خط درشت، نوشتار ساده و روان و متناسب با نیاز بچه‌ها نوشته شده است. در پایان هر بخش، قسمتی با عنوان «آیا می‌دانید» در داخل یک کادر آمده است که نکات جالبی درمورد هر کدام از گونه‌های جانوری را در بر گرفته است.

خواندن کتاب اطلس جانوران بارمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

برخی از فصل‌های کتاب اطلس جانوران بارمان از این قرار هستند

«بعضی از پرندگان مانند فاخته تخم‌هایشان را در لانه پرندگان دیگر می‌گذارند. پرنده بزرگسالان هم بی‌اطلاع از این که این تخم فاخته است، از آن مراقبت می‌کند. بعضی از فاخته‌ها حتی تخم‌های دیگرشان را در لانه می‌کشند تا مطمئن شوند که تخمشان غذای کافی بدست می‌آورد. بیشتر پرندگان می‌توانند پرواز کنند. پرندگان یک قلب بسیار قوی و یک راه موثر تنفس دارند، این‌ها برای این که پرندگان پرواز کنند لازم هستند. همچنین پرندگان موقعی که پرواز می‌کنند و بنابراین نیاز دارند تا مقدار بسیار زیادی غذا بخورند تا قدرت پرواز داشته باشند. برخی از پرندگان دارای پرهای رنگین و براق هستند. پرندگان شکارچی مثل عقاب و قرقی، چنگالهای قوی، چشمانی تیزبین و منقارهای قلاب مانند دارند. نه همه جانورانی که پرواز می‌کنند پرنده هستند و نه همه پرندگان می‌توانند پرواز کنند. توان پرواز کردن در طول تاریخ بارها و به طور جداگانه در میان موجودات مختلف زمین به وجود آمده است. خفاش‌ها (پستاندارانی که پرواز می‌کنند)، پتروسوروس‌ها (خزندگانی که از زمان دایناسورها پرواز می‌کنند) و حشراتی که پرواز می‌کنند پرنده نیستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان