دانلود و خرید کتاب دنیای شگفت انگیز بدن انسان ابوالفضل میرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای شگفت انگیز بدن انسان اثر ابوالفضل میرمحمدی

کتاب دنیای شگفت انگیز بدن انسان

معرفی کتاب دنیای شگفت انگیز بدن انسان

کتاب الکترونیکی دنیای شگفت انگیز بدن انسان نوشتهٔ ابوالفضل میرمحمدی از انتشارات همخونه است. این کتاب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اطلاعات عمومی و دانستنی‌های جالب است.

درباره دنیای شگفت انگیز بدن انسان

 کتاب دنیای شگفت‌انگیز بدن انسان با بیان اطلاعات علمی و دانستنی‌هایی جالب، حقایق خیره‌کننده‌ای را در اختیار کودکان و نوجوان قرار داده است. میل انسان به دانستن هیچ‌گاه تمامی ندارد و همه برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسرار دنیای پیرامون خود، تلاش می‌کنند. فرصت انسان‌ها محدود است و امکان این که هر کسی خودش به‌تنهایی به پاسخ سؤالاتش برسد، وجود ندارد.

خواندن کتاب دنیای شگفت انگیز بدن انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان برای آشنایی با اطلاعات عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درباره دنیای شگفت انگیز بدن انسان

«دستگاه گوارش یکی از دستگاه‌های فعال در بدن انسان است. دستگاه گوارش انسان که از دهان تا مقعد امتداد دارد. دستگاه گوارش انسان نیز وظیفه هضم و جذب مواد غذایی و دریافت انرژی مورد نیاز بدن از آن‌ها را بر عهده دارد. سیستم گوارشی مایعات و مواد غذایی را در هنگام عبور به مواد قابل جذب برای بدن تبدیل کرده و به گردش خون و سلول‌ها ارسال می‌کند. از لوله گوارشی و غده‌های گوارشی تشکیل شده است و حدود هفت متر طول دارد. غدد گوارشی شامل غده‌های بزاقی، غده‌های دیوار معده و روده، لوزالمعده و کبد است. لوله گوارشی نیز شامل نیز شامل دهان، حلق، مری،دروده کوچک، روده بزرگ و راست روده می‌شود. هر چیزی که وارد معده می‌شود با آنزیم‌های درون معده مخلوط می‌گردد تا به اجزای ساده‌تری تجزیه شود. ابتدا غذا از راه دهان وارد بدن ما می‌شود که فرایند آن را تا پایان برایتان توضیح خواهیم داد. دهان شامل دو بخش است: «حفره دهانی» به همراه دندان‌ها که غذا را خرد می‌کند و زبان که آن را با «ترشحات بزاقی» حسابی مخلوط و نرم می‌کند که ما موقع خوردن غذا باید بسیار خب آن را بجویم تا گوارش ما بهتر کار کند. پس از دهان، غذا از راه گلو وارد حلق شده و از آنجا به مری می‌شود. وقتی که غذا وارد مری شد از آنجا مستقیم وارد معده می‌شود مری لوله‌ای در گردن و قفسه‌ی سینه‌ی ما وجود دارد که عملی برای هضم غذا انجام نمی‌دهد. که مرحله‌ی بعد یعنی معده‌اس که کار اصلی را انجام می‌دهد. برای همین ما باید غذا را خوب بجویم که غذا از راه مری بدون مشکل و راحت عبور کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان