دانلود و خرید کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی لیلا شیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی اثر لیلا شیری

کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی

معرفی کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی

کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی (رفتاری - زبان بدن) نوشتهٔ لیلا شیری است و انتشارات آرنا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی

این کتاب در ابتدا به روش‌های مختلف تشویق و تنبیه از نگاه مربیان بزرگ دنیا در نظام آموزشی می‌پردازد و به محاسن و معایب هر کدام از روش‌ها اشاره می‌کند. سپس به صورت ویژه و تخصصی به تشویق و تنبیه از نوع کلامی و غیرکلامی یا همان زبان بدن می‌پردازد و در مورد محاسن و معایب این نوع تشویق و تنبیه توضیح می‌دهد.

سپس این بحث خاص را از دیدگاه دین مبین اسلام و همچنین نهج البلاغه امیرمؤمنان حضرت علی (ع) مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و برای روشن‌ترشدن مطالب برای نمونه و مثال از کتاب عظیم قرآن و نهج البلاغه امیر مؤمنان علی (ع) بهره می‌برد و موارد عملی این نوع تشویق و تنبیه و چگونگی اثرگذاری این روش‌ها را ذکر می‌کند. 

خواندن کتاب آشنایی با تشویق و تنبیه های کلامی و غیر کلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب را به تمامی علاقه‌مندان به مباحث آموزشی و تربیتی و مربیان آموزش و پرورش و همچنین اولیای دانش‌آموزانی که برای تربیت درست فرزندانشان اهمیت بسزائی قائل هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۲۳۸۷۹
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

این کتاب واقعا مفید است و راهنمای خوبی هم برای مربیان تعلیم و تربیت می باشد و هم برای ما اولیا به خصوص که از قرآن و نهج البلاغه بهره گرفته و برنامه و الگوی خوب و مثبتی برای تربیت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان