دانلود رایگان کتاب حکایت های پاپا و ننه لیلا شیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت های پاپا و ننه اثر لیلا شیری

کتاب حکایت های پاپا و ننه

نویسنده:لیلا شیری
انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حکایت های پاپا و ننه

کتاب حکایت های پاپا و ننه نوشته لیلا شیری است. این کتاب مجموعه حکایت‌هایی از پدربزرگ نویسنده است که با زبانی جذاب روایت شده است.

درباره کتاب حکایت های پاپا و ننه

این کتاب براساس دو ماجرای جذاب، جالب و واقعی درمورد (جن‌ها) است که درگذشته‌های دور اتفاق افتاده و افراد زیادی در همان زمان صحت آن ماجراها را تأیید کرده‌اند. ما مسلمانان اعتقاد داریم که موجوداتی به اسم جن وجود دارند و نام یکی از سوره های قرآن (سوره جن) است. براساس روایات و همچنین تجارب و دیده‌ها و شنیده‌های انسان‌های با تجربه و دوران دیده این نوع آفریده‌های خداوند معمولا در جاهای متروکه و ویرانه و قدیمی ساکن هستند و گاهی اوقات خودشان را به انسان‌ها نشان داده‌اند.

حکایات بسیار عجیب و غریبی همیشه درمورد جن‌ها وجود داشته است. همچنین در ماجرای حضرت سلیمان(ع) درقرآن هم ذکرشده که آنها می‌توانند کارهای عجیب بسیاری انجام دهند. نویسنده با توجه به اهمیت و به ویژه واقعی بودن این ماجراها تصمیم گرفته این ماجراها را به رشته تحریر درآورد. 

یکی از آن ماجراها مربوط می‌شود به ماجرایی که (پاپا) پدربزرگ نویسنده، خودش از دوست بسیار مورد وثوق و درستکار و مورد اعتمادشان شنیده‌اند که صدالبته، علاوه برپدربزرگ تعداد زیادی از اهالی همان روستای(فرخ آباد – مهران) با استناد به شواهد و مدارکی در همان زمان و قوع ماجرا تأیید کرده‌اند.

ماجرای دیگر مربوط می‌شود به ماجرایی که (ننه)مادربزرگ نویسنده، در روزگارجوانی اززبان مادرش در روستای(زرواتیه – عراق) شنیده است که ماجرا مربوط می‌شود به زنی به نام زبیده که قابله‌ای ماهر و کار بلد بوده است. 

خواندن کتاب حکایت های پاپا و ننه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات واقعی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۲۳۸۷۹
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

این کتاب ماجراهای عجیب و واقعی در مورد جن ها می باشد این دو داستان خیلی جالب و شنیدنی است و علاوه برآن آشنایی مختصری با این موجودات ( جن ها) و هم تا حدودی آشنایی با علایق و ترس

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۶۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
رایگان