دانلود و خرید کتاب به خودت خوش آمدی مهدی معینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب به خودت خوش آمدی

کتاب به خودت خوش آمدی

نویسنده:مهدی معینی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به خودت خوش آمدی

کتاب به خودت خوش آمدی نوشتهٔ مهدی معینی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب به خودت خوش آمدی

کتاب به خودت خوش آمدی کتابی برای رشد شخصی است که بر اهمیت اتکا به خود و عشق به خود تأکید می‌کند. افراد باید درک کنند که ارزش خود را بشناسند و بدانند برای تأیید وجود یا خوشبختی خود به هیچ کس دیگری نیاز ندارند. ساختار کتاب حول این ایده است که مردم در زندگی ما گذرا هستند و در نهایت این ما هستیم که باید با چالش‌های خود روبه‌رو شویم و بر آن‌ها غلبه کنیم. حتی در تاریک‌ترین لحظاتمان، زمانی که بیشتر احساس تنهایی می‌کنیم، در درون خود این قدرت را داریم که بلند شویم و به جلو برویم. موضوعات مهم این کتاب عبارت‌اند از

  • اعتماد به نفس؛
  • عشق به خود؛
  • گذرا بودن افراد؛
  • قدرت درونی؛
  • استقلال عاطفی؛


درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب به خودت خوش آمدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به خودت خوش آمدی

«تلاش کردم؛ باور کنید؛ برای عاشق شدن، رابطه داشتن، صاحب شدن، و پذیرفته شدن، تلاش کردم، ولی نشد. اگر ازم بپرسید، همش تقصیر اوناس، تو هیچ تقصیر و خطایی نداری؟ «باید بگویم که البته که دارم.» من کامل نیستم. البته که خطاها، کمکاري‌ها و رفتارهایی دارم که نیاز به سوهان خوردن دارند. اعتقادی هم به کامل بودن ندارم. به همین دلیل خودم را در جستجوی کمال خسته نمی‌کنم. گناه من این بود که من تنها طرفی بودم که ارزش می‌گذاشت، حمایت و تلاش می‌کرد. از آنجایی که کسی این حالت را دوست ندارد و نمی‌خواهد، همیشه طرفی که شکست می‌خورد و تنها می‌ماند من هستم. زمان زیادی شده که نه تلاشی برای داشتن کسی در زندگیم و نه عاشق شدن می‌کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان