دانلود و خرید کتاب هوش هیجانی آرزو شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش هیجانی اثر آرزو شریفی

کتاب هوش هیجانی

نویسنده:آرزو شریفی
ویراستار:هادی شکری
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هوش هیجانی

کتاب هوش هیجانی نوشتهٔ آرزو شریفی است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد مهارت‌ها و چگونگی پرورش آن سخن گفته است.

درباره کتاب هوش هیجانی

گفته شده است که هوش احساسی، هوش عاطفی یا هوش هیجانی (Emotional intelligenceI) برابر است با شناخت و کنترل عواطف و هیجان‌های خود و دیگران؛ به عبارت دیگر شخصی که EI بالایی دارد، سه مؤلفهٔ هیجان‌ها را به‌طور موفقیت‌آمیزی با یکدیگر تلفیق می‌کند؛ مؤلفهٔ شناختی، مؤلفهٔ فیزیولوژیکی و مؤلفهٔ رفتاری. متونِ علم مدیریت بر این باور هستند که رهبران و مدیران با هوش‌های هیجانیِ بالاتر، توان بیشتری برای هدایتِ سازمانِ تحت‌کنترل‌شان دارند. یافته‌های جدید نشان داده است که کارکنانی که دارای وجدان کاری و احساس وظیفه‌شناسی بالایی هستند اما فاقدِ هوش احساسی و اجتماعی هستند، در مقایسه با کارکنان مشابهی که هوش احساسی بالایی دارند، عملکرد ضعیف‌تری دارند. از مقالات پژوهشی برخی دانشمندان این‌گونه بر می‌آید که کسانی که از هوش احساسی برخوردارند، می‌توانند عواطف خود و دیگران را کنترل کرده و بین پیامدهای مثبت و منفی عواطف تمایز بگذارند و از اطلاعات عاطفی برای راهنمایی فرایند تفکر و اقدامات شخصی استفاده کنند. هوش احساسی، اصطلاحِ فراگیری است که مجموعهٔ گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر گرفته و به‌طور معمول به آن دسته مهارت‌های درون‌فردی و بین‌فردی گفته می‌شود که فراتر از دایرهٔ مشخصی از دانش‌های پیشین همچون بهرهٔ هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای است. کتاب هوش هیجانی به این موضوع پرداخته است.

خواندن کتاب هوش هیجانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد هوش هیجانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هوش هیجانی

«هوش شامل استدلال، برنامه‌ریزی، حل مسئله، تفکر انتزاعی، استفاده از زبان و یادگیری از محیط و استفاده از تجربیات گذشته و قضاوت و همچنین هماهنگی و سازش فرد با محیط است.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۳۶۸۷۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۶

عالی بود🤩🤩🤩

کاربر ۶۶۸۳۱۹۱
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

خیلی خوب بود خوشم اومد خلاصه اما مفید و کاربردی و روان👌🏻👌🏻👌🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۶۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان