دانلود و خرید کتاب اضطراب در محیط کار (خلاصه کتاب) چستر التون ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اضطراب در محیط کار (خلاصه کتاب) اثر چستر التون

کتاب اضطراب در محیط کار (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب اضطراب در محیط کار (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب اضطراب در محیط کار (خلاصه کتاب) نوشتهٔ چستر التون و آدریان گوستیک و ترجمه‌ و گزینش‌شده توسط گروه مترجمان شنیدار است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. راه و روش ترک همیشگی اضطراب کاری در این کتاب آمده است. با مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب می‌آموزید: چگونه استرس و اضطراب کاری را ترک کنیم؟

درباره خلاصه‌کتاب اضطراب در محیط کار

این روزها، بیش از گذشته به مسئله سلامت روان در محیط کار اهمیت داده می‌شود؛ اما گاهی این توجه به شیوه‌ای غلط صورت می‌گیرد و از آن باخبر نیستیم! قطعا نمی‌دانید پنهان کردن مشکلات روحی در محیط کار، چه نقشی در افزایش استرس و اضطراب کاری دارد!

هر شاغلی صرف‌نظر از جایگاه یا روش کاری‌اش، بیشترین ساعات زندگی‌اش را در فضای کاری می‌گذراند. به همین دلیل، این فضا، تأثیر فراوانی بر روحیه، سلامت و بهداشت روحی و روانی آنها دارد.

یکی از مواردی که به‌شدت باعث نگرانی جوامع گوناگون شده، ورود نسل جدید با رفتارهای متفاوت شغلی به بازار کار شده است. این نسل به‌شدت دچار استرس شغلی است و براساس تحقیقات، میزان نگرانی و اضطراب آن‌ها حداقل ۲ برابر بیشتر از دیگر نسل‌ها است.

پیشرفت‌های بدون توقف دنیای مدرن، آینده نامعلوم، اتوماسیون و رباتی شدن بسیاری از کارها، تغییر شکل شغل‌ها و ترجیحات کارفرمایان به‌خصوص پس از همه‌گیری کرونا، در شکل‌گیری این رفتار جدید بی‌تأثیر نبوده است؛ اما اینکه دقیقاً چه اتفاقی برای نسل جدید کارکنان افتاده و باید چگونه از این اضطراب رها شوند، مسئله‌ای است که در کتاب «اضطراب در محیط کار» به آن پرداخته می‌شود.

در این خلاصه‌کتاب، مدیران به‌عنوان یکی از عناصر پررنگ برطرف کردن تشویش شغلی، مخاطب قرار گرفته‌اند و راهکارهای عملی برای رفع مشکلات مختلف به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

این تکنیک‌ها به رهبران تیم و اعضای یک گروه کمک می‌کنند تا عوامل و محرّک‌های ایجاد اضطراب در محیط کار را شناسایی کرده و با درک این مشکل، برای حل آن اقدام کنند.

شاید هرگز نتوانید میزان اضطراب شغلی را به صفر برسانید؛ اما می‌توانید آن را کاهش دهید. کافی است بدانید کار از کجا می‌لنگد.

خواندن خلاصه‌کتاب اضطراب در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب اضطراب در محیط کار

«تعریف شما از عدم امنیت شغلی چیست؟ چه زمانی احساس می‌کنید شغلتان به خطر افتاده؟ زمانی که دچار عدم امنیت شغلی می‌شوید، چگونه به آن پاسخ می‌دهید؟ آیا می‌دانستید در این راه تنها نیستید و بسیاری از افراد شاغل در سراسر دنیا نیز درگیر این مشکل هستند؟ پس چه کاری باید انجام بدهید؟

عدم اطمینان زمانی به وجود می‌آید که نمی‌دانید چه آینده‌ای در انتظار شماست. با شروع عدم اطمینان، نگرانی، احساس اضطراب و حتی افسردگی شغلی نیز در ادامه، خود را نشان می‌دهند که به‌شدت، سلامت روان کارمندان و شاغلین در محیط کار را صرف‌نظر از شکل شغلی (دورکاری یا حضوری)، به خطر می‌اندازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان