دانلود و خرید کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب) کلی شرکی ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب) اثر کلی شرکی

کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب)

نویسنده:کلی شرکی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب)

کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کلی شرکی و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب)

کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب) درمورد مدیریت سازمان‌ها با ابزارهای آنلاین سخن گفته است. این کتاب به شما گفته است که اینترنت چگونه سبک تعامل انسان‌ها را تغییر داده است، اینترنت کارایی گروه‌ها را کاملاً تغییر داده است، سنگ بنای جوامع آنلاین بر همکاری و عشق کاربران آن گذاشته شده است، برای هماهنگی گروه‌ها از پلتفرم‌های دیجیتال استفاده کنید و... . خلاصه‌کتاب حاضر بیان کرده است که چگونه ساختار اینترنتی نه‌فقط بر چگونگی ارتباط برقرارکردن انسان‌ها با یکدیگر، بلکه بر روش هماهنگی و سازمان‌دهی گروه‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

خواندن کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مدیریت سازمان‌ها با ابزارهای آنلاین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اینجا همه حضور دارند (خلاصه کتاب)

«بشر، هرگز تمایل خود در ایجاد ارتباطات حضوری را از دست نمی‌دهد

تکنولوژی، بر نحوه ارتباط برقرار کردن انسان‌ها، هماهنگ شدن آن‌ها و به‌صورت کلی سازمان‌دهی گروه‌ها تاثیر داشته است. اما این به معنای جایگزینی تکنولوژی بر نیاز و تمایل انسان‌ها به معاشرت حضوری با یکدیگر نیست؛ بلکه پلتفرم‌های دیجیتال تنها در خدمت این نیاز هستند و از آن پشتیبانی می‌کنند.

اختراعاتی مانند تلگراف و تلفن، تا حدودی نیاز به سفر را کم کردند؛ اگر قصد ارتباط با کسی را داشتیم که از ما دور بود، به لطف این اختراع، دیگر لازم نبود با ماشین یا هواپیما سفر کنیم تا آن شخص را ببینیم. با این اختراعات مدرن، به راحتی می‌توانستیم به دوستان‌مان زنگ بزنیم و صدای آن‌ها را بشنویم. اما استفاده از این ابزارهای نوین، به معنای کاهش سفرها و حذف روابط حضوری نبوده و نیست!

به بیان دیگر اینطور نیست که بگوییم انسان‌ها، یا از طریق سفر با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند یا از طریق ارتباط از راه دور بلکه این دو گزینه می‌توانند هم‌زمان برای منظورهای متفاوت انتخاب شوند.

انسان‌ها، در عین‌حال که دوست دارند از طریق بستر دیجیتال با یکدیگر در ارتباط باشند، تمایل دارند که یکدیگر را به صورت حضوری نیز ملاقات کنند.

یکی از مثال‌هایی که در این رابطه می‌توان آورد وب‌سایت میت‌آپ۱۰ است. در این وب‌سایت افراد ابتدا یک پروفایل می‌سازند و سپس محل زندگی، علایق خود و اطلاعات دیگر را در صفحه شخصی خود قرار می‌دهند. سایت به آن‌ها پیشنهاهایی برای ملاقات حضوری با افراد و گروهی خواهد داد که با مشخصات شخص سازگار است.

اعضای این گروه‌های اینترنتی در میت‌آپ بر اساس علاقه‌مندی‌ها، یکدیگر را پیدا می‌کنند، با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به‌دنبال اشتراکات می‌گردند تا در آخر بتوانند به‌صورت حضوری یکدیگر را ملاقات کنند. بنابراین فضای اینترنت به‌هیچ عنوان جایگزینی برای دنیای واقعی نخواهد بود.

امروزه تشکیل گروه‌ها، وابسته به اشتراک داشتن در یک مکان فیزیکی نیست

با گسترش تکنولوژی، جوامع و گروه‌ها، دیگر به مکان‌های فیزیکی وابسته نیستند. چرا که هر صفحه از اینترنت به‌عنوان یک جامعه عمل می‌کند. در واقع کاربرانی که در یک وب‌سایت جمع می‌شوند، یک فضای اشتراکی را می‌سازند که در آن می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

از کاربردهای این فضاهای آنلاین، این است که کاربران می‌توانند همانند فضاهای فیزیکی، نظرهای خود را منتشر کنند، در اتاق‌های گفتگو با یکدیگر بحث کرده و در گروه‌ها با یکدیگر مشورت کنند.

اینترنت به‌عنوان یک پلتفرم و بستر آنلاین در خدمت کاربرانش است تا امکان تعامل و ارتباط آن‌ها با یکدیگر را فراهم کند.

برای مثال فرض کنید که شما ورزشکار رشته پارکور هستید! در شهری که زندگی می‌کنید تنها یک یا دو پارکورکار دیگر وجود دارد و این تعداد کم، برای تشکیل گروه کافی نیستند. اما با استفاده از اینترنت دیگر محدود به مرزهای شهر خود نیستید. در واقع دیگر محدودیتی برای شما وجود ندارد. اگر بخواهید می‌توانید گروه خود را در ناحیه محل زندگی خودتان یا حتی در سراسر جهان تشکیل دهید. در بستر دیجیتال، گزینه‌های نامحدودی برای شما وجود خواهد داشت.

علاوه‌بر آن، چون شما تقریبا به تمام جمعیت استفاده کننده از اینترنت دسترسی دارید (جمعیتی که بسیار بسیار زیاد است)، احتمال مواجه شدن با گروهی با علایق مشترک با شما (مثل ورزش پارکور) به‌مراتب بیشتر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان