دانلود و خرید کتاب فرگال از کوره در می رود رابرت استارلینگ ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرگال از کوره در می رود اثر رابرت استارلینگ

کتاب فرگال از کوره در می رود

معرفی کتاب فرگال از کوره در می رود

کتاب فرگال از کوره در می رود نوشتۀ رابرت استارلینگ، ترجمۀ سمیه حیدری و ویراستۀ سیده هستی حسینی است و انتشارات مهرسا آن را چاپ کرده است. این کتاب دربارۀ اژدهایی به نام فرگال است که زود از کوره درمی‌رود و عصبانی می‌شود. بچه‌ها با خواندن این کتاب کنترل خشم را می‌آموزند. 

درباره کتاب فرگال از کوره در می رود

فرگال یک اژدها کوچولوی دوست‌داشتنی است، تنها یک مشکل دارد و آن هم این است که اصلا خوشش نمی‌آید دیگران به او بگویند باید چه کار کند. وقتی دلش می‌خواهد بازی کند و خانواده‌اش به او اجازه نمی‌دهند، فرگال حسابی عصبانی می‌شود و با همه دعوا می‌کند. او به مرور یاد می‌گیرد که نباید به این رفتار ادامه بدهد، چرا که زود خشمگین شدن هم به خودش آسیب می‌زند و هم به دیگران. فرگال متوجه شد که اگر همیشه عصبانی باشد یا سر کوچک‌ترین چیزی بحث و جدل راه بیندازد، طولی نمی‌کشد تا همه تنهایش بگذارند. کنترل احساسات برای کودکان اغلب کار دشواری‌ است، بچه‌ها با خواندن این کتاب یاد می‌گیرند تا با خشم خود بهتر کنار بیایند و آن را به درستی خنثی کنند. 

خواندن کتاب فرگال از کوره در می رود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت استارلینگ 

رابرت استارلینگ از همان کودکی به خلق شخصیت‌های داستانی و نقاشی کردن مشغول بوده است. او ساکن بریستول است و زمانی که طراحی نمی‌کند یا داستان نمی‌نویسد، مشغول مجسمه‌سازی یا آشپزی است. کتاب‌های او تاکنون به بیش از بیست زبان دنیا ترجمه شده‌اند و فرگال زود از کوره در می‌رود اولین کتاب اوست. 

بخشی از کتاب فرگال از کوره در می رود

«این فرگال است. یک اژدهای خوش‌تیپ! اما وقتی کسی به او می‌گوید چه کاری انجام دهد، فرگال خیلی...خیلی... عصبانی می‌شود. مثل همان وقتی که بابا گفت: «فرگال بیا سر میز، شام آماده است.» اما فرگال دلش می‌خواست باز هم بازی کند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان