دانلود و خرید کتاب گاو بنفش ست گودین ترجمه سیدخشایار کیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گاو بنفش اثر ست گودین

کتاب گاو بنفش

نویسنده:ست گودین
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش نوشتهٔ ست گودین و ترجمهٔ سیدخشایار کیافر است. انتشارات کدیور این کتاب را منتشر کرده است. کسب‌وکار خود را با چشمگیربودن تغییر دهید.

درباره کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش (Purple Cow) نخستین‌بار در سال ۲۰۰۲ میلادی منتشر شد. «گاو بنفش» عنوان نظریه‌ای است که با مطالعهٔ این کتاب با آن آشنا می‌شوید. گفته شده است که تماشای گاوها پس از مدتی می‌تواند کاملاً خسته‌کننده شود، اما تماشای یک گاو بنفش چطور؟ منظور از گاو بنفش در این کتاب، چیزی غیرمنتظره و غیرقابل‌باور و هیجان‌انگیز است که تصورات ما را دگرگون می‌کند. ست گودین در این کتاب به ما می‌آموزد که از قواعد گاو بنفش در فرایند تولید همهٔ محصولات و خدماتمان استفاده کنیم و چیزی بسازیم که به‌معنای واقعی کلمه، جالب توجه باشد. کتاب «گاو بنفش» را مانیفستی برای بازاریابانی دانسته‌اند که می‌خواهند در خلق محصولاتی شریک باشند که ارزش بازاریابی دارد. نویسنده، شما و ایده‌های تجاریتان را در این اثر به چالش می‌کشد و آموزش می‌دهد تا کسب‌وکار خود را با چشم‌گیربودن تغییر دهید. عنوان برخی از فصل‌های الین اثر عبارت است از «آیا برای منحصربه‌فرد بودن باید غیرعادی باشید؟»، «نمک خسته‌کننده نیست، هشت راه دیگر برای آوردن گاو به سر کار»، «بزرگ‌ترین رویداد بعد از برش نان»، «نوشیدن یک گاو بنفش به صورت رایگان!» و «وقتی گاو به دنبال شغل می‌گردد».

خواندن کتاب گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به بازاریابان و دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

بخشی از کتاب گاو بنفش

«عطسه‌ها ‌(انتقال‌دهندگان) عامل اصلی انتشار ویروس ایده هستند. آن‌ها کارشناسانی هستند که به همه همکاران یا دوستان و یا تحسین‌کنندگان خود در مورد یک محصول یا خدمات جدید می‌گویند و در مورد آن یک مرجع معتبر هستند. عطسه‌ها کسانی هستند که ویروس ایده را راه‌اندازی و نگهداری می‌کنند. ممکن است نوآوران یا پذیرندگان اولیه، اولین کسانی باشند که محصول شما را می‌خرند؛ اما اگر عطسه کننده نباشد، ایده شما گسترش پیدا نمی‌کند. بنابراین در استفاده از یک ایدهٔ جدید خودخواه هستند، یا اعتباری برای انتشار آن به دیگران ندارند. در هر صورت، وقتی صحبت از انتشار یک ایده به میان می‌آید، سکوت می‌کنند.

هر بازاری چند عطسه کننده دارد. آن‌ها اغلب پذیرندگان اولیه هستند؛ اما همیشه این طور نیست. پیدا کردن و متقاعد کردن این عطسه کننده‌ها گام اساسی در ایجاد ویروس ایده است.

پس چگونه ایده‌ای ایجاد می‌کنید که گسترش یابد؟ سعی نکنید محصولی برای همه بسازید؛ زیرا در این صورت این محصول برای هیچ‌کس نیست. همهٔ محصولات قبلاً تولید شده‌اند. عطسه کننده‌ها در این بازارهای بزرگ، انتخاب‌های زیادی دارند و آن‌قدر از محصولات تولید شده راضی هستند که نمی‌توانید علاقه‌شان را جلب کنید.

راهی که شما را به جریان اصلی نفوذ می‌دهد این است که به جای یک بازار بزرگ، یک جایگاه ویژه را هدف قرار دهید. با تعیین یک جایگاه، می‌توانید بخش‌هایی از جریان اصلی را جدا کنید و یک ویروس ایده بسازید که آن‌قدر متمرکز باشد که بر آن بخش کوچکی از بازار که واقعاً به محصول شما پاسخ می‌دهد، غلبه کند. پذیرندگان اولیه در این بازار بیشتر مشتاق شنیدن حرف‌های شما هستند. عطسه کننده‌های موجود در این بازار بیشتر در مورد محصول شما صحبت می‌کنند. بهتر از همه، بازار به‌اندازه‌ای کوچک است که چند عطسه شما را به حجم بحرانی موردنیاز برای ایجاد یک ویروس ایده‌آل برساند.»

سوالات آزمون بورد تخصصی طب اورژانس ۱۳۹۹
آیدین محمدولی‌پور
انقلاب اطلاعات
تمرا بی اور
کتابخانه های آموزشگاهی
عاطفه شریف
آزمایش به روش ذرات مغناطیسی MT
امین دولت شاه
فتوشاپ 2018
مرجان کشاورزی
چرا امروزه باید ارسطو خواند؟
ادیت هال
قطره ای که باید دریا شود
زهره صبوری‌فرد
یاسمن
ناهید ایرانی‌نژاد
فردا می خواهم شجاع باشم
جسیکا هیش
تحلیل مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد چهارم)
عباس کعبی
ارتباط صهیونیستی
آلفرد م.لیلیانتال
تراتوم
رویا دستغیب
طلایه دار هشت سرخ پوش ها
محمدحسین یزدانی راد
اختلالات جنسی مردان به همراه بیماری پیرونی، آناتومی پریاپیسم (Campbell-walsh 2021)
محمدمهدی میری
به درخت انار رسیدم انارها شکسته بودند، عشق
احمدرضا احمدی
ربا
هادی نجفی
بدیع الزمان فروزان فر
علی رزاقی شانی
نگرشی در مضاربه
جواد حسین‌پور
آیین دوست یابی
دیل کارنگی
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی. شوارتز
رازهای روانشناسی تاریک
دانیل جیمز هولینز
معجزه شکرگذاری
راندا برن
کار عمیق
کال نیوپورت
محدودیت صفر!
جو ویتالی
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل
خری که آدم شد
مجید نوری زاده هریسی
آغاز و پایان جنگ های جهانی
نوید عاشوری
اسطور ‎ای به نام ماندلا
نوید عاشوری
اوباما زمامدار کاخ سفید
نوید عاشوری
آشنایی با تیراندازی ورزشی
نوید عاشوری
اساتید و بزرگان سه تار
نوید عاشوری
آینه شکسته
مینا کارگرزاده
آبنبات تلخ
پریدخت آدمی
نرگس
مینا کارگرزاده
مبانی جوشکاری قوس الکتریکی دستی
سیدخشایار کیافر
قدرت
راندا برن
ماساژ تایلندی به شیوه امروزی
سیدخشایار کیافر
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۸۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان