دانلود و خرید کتاب نیازهای کودکان شاد مژگان طاهری گلزار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیازهای کودکان شاد اثر مژگان طاهری گلزار

کتاب نیازهای کودکان شاد

معرفی کتاب نیازهای کودکان شاد

کتاب نیازهای کودکان شاد نوشتهٔ مژگان طاهری گلزار است. انتشارات نظری این کتاب آموزشی را برای والدین منتشر کرده است.

درباره کتاب نیازهای کودکان شاد

گفته شده است که مطالب کتاب نیازهای کودکان شاد به شما کمک می‌کند فرزندتان را بهتر بشناسید و یاد بگیرید چگونه با فرزندانتان بر مبنای شخصیت خاص او و نیازهای واقعی‌اش رفتار کنید. تجربیات نویسندهٔ این کتاب طی ۲۵ سالی که با کودکان زمان گذرانده، به شما کمک می‌کند قدرت زندگی بر اساس اصول را به کودکان نشان دهید؛ اصولی مانند احساس مسئولیت، برنامه‌ریزی، احترام به دیگران و... . این کتاب حاصل به‌کارگیری هم‌زمان و درخور توجهِ رویکردهای «تئوری انتخاب» و واقعیت‌درمانی است. نویسندهٔ این اثر، مژگان طاهری گلزار به ما می‌آموزد که چگونه یک والدین می‌تواند به کودک احساس امنیت، دیده‌شدن و آرامش بدهد؛ حتی اگر در دوران کودکی خود چنین احساسی نداشته باشد. عنوان برخی از بخش‌های این کتاب عبارت است از «شادی یکی از راهکارهای حفظ سلامت قلب کودکان است»، «در تربیت رویکرد یکسانی داشته باشید»، «پشتیبانی از آن‌ها در انجام کارهای سخت»، «با کودک پرخاشگر بی‌نهایت آرام برخورد کنید»، «به کودکتان بگویید "دوستت دارم"» و «سعی نکنید همهٔ مشکلات را برطرف کنید».

خواندن کتاب نیازهای کودکان شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نیازهای کودکان شاد

«کمک کنید کودکتان صبر کردن را تمرین کند

هیچ کس از انتظار خوشش نمی‌آید مخصوصاً کودکان و نوجوان‌ها چون ساختار تکاملی و عصبی آنها به گونه‌ای است که علاقه دارند زودتر از همه چیز سر در بیاورند بهتر است وقتی کودک نوپا است به او صبر و شکیبایی بیاموزیم ممکن است کمی سخت باشد و کودک مقاومت کند یا ناراحت شود اما این کار به او کمک می‌کند در آینده بتوانند راحت‌تر با مسائل روبرو شود و صبر کردن برایش سخت نباشد و البته اگر قرار بود برای چیزی یا کاری صبر کند رفتارهای ناخوشایندی نداشته باشد.»

*

«آموزش هنر شاد بودن به کودکان

آموزش شادی به کودکان برای زندگی و آینده‌ای سالم و شاد دغدغه بسیاری از والدین است. برای بسیاری از والدین تربیت کودک شاد هدف نهایی و مقدس سرپرستی است اما اغلب، ما فکر می‌کنیم شادی آن لحظات گذرای به دست آوردن چیزی است که می‌خواسته‌ایم.

شادی پایدار در واقع خیلی پیچیده‌تر و بسیار باارزش‌تر است. شما می‌توانید فرصت‌های شاد بودن کودکتان را فقط با طرز تربیت آنها تا حد زیادی افزایش دهید.

بزرگترین عامل تعیین‌کننده شادی به عادات ذهنی، احساسی و فیزیکی ما بستگی دارد که ترکیب شیمیایی بدن را می‌سازد و میزان شادی ما را مشخص می‌کند.

شاید عجیب به نظر برسد که شادی را به عنوان یک عادت در نظر بگیریم اما احتمالاً به مرور زمان بچه‌ها بزرگتر می‌شوند که با مهارت شاد بودن یا حتی شاد نبودن تا حد زیادی سازگار می‌شوند و به آن عادت می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان