دانلود و خرید کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب و‌ کار محمدهادی کشاورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب و‌ کار اثر محمدهادی کشاورزی

کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب و‌ کار

ویراستار:زهرا غلامی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب و‌ کار

کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار نوشتۀ محمدهادی کشاورزی و ویراستۀ زهرا غلامی در انتشارات دیده بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. این کتاب، روند دیجیتالی شدن اقتصاد را بررسی می‌کند، آیندۀ کسب‌وکارها تشریح می‌کند و در نهایت، با تعریف و تحلیل مفاهیم اساسی، استراتژی‌های کاربردی برای افزایش بهره‌وری در کسب‌و‌کار و استفادۀ حداکثری از مزایای اقتصاد دیجیتال ارائه می‌دهد.

درباره کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار

کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار، راهنمایی حرفه‌ای دربارۀ اقتصاد دیجیتال و تغییراتی است که در دنیای کسب‌وکار ایجاد کرده است. جهان به‌سرعت به طرف دیجیتالی شدن حرکت می‌کند. فناوری، اینترنت و دستاوردهای علم و صنعت، تأثیر زیادی بر تمام جنبه‌های زندگی گذاشته است. 

هدف کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار این است که مفاهیم کلیدی و اصول اقتصاد دیجیتال را معرفی کند و درک عمیق‌تری از تحولات در حال وقوع در جهان کسب‌وکار ارائه دهد. این کتاب کمک می‌کند تا خواننده، نسل جدید کسب‌وکار دیجیتالی را درک کند و بتواند استراتژی‌های مناسب را برای رقایت در عصر دیجیتالی به‌درستی پیاده کند. 

کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار، مفاهیم اساسی اقتصاد را بررسی کرده است و ضمن تشریح مبانی و اصول کلیدی اقتصاد دیجیتال، تفاوت میان اقتصاد سنتی و اقتصاد دیجیتال را مشخص می‌کند. همچنین فناوری‌هایی مانند تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، ابر و بلاک‌چین را در اقتصاد دیجیتال بررسی کرده و نحوۀ تأثیر آن‌ها را بر کسب‌وکارها بیان کرده است. این کتاب نحوۀ ایجاد و رقایت در کسب‌وکارهای دیجیتالی را نیز آموزش می‌دهد. نویسنده می‌گوید با بررسی مفاهیم مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تحلیل داده‌ها و استفاده از ابزارهای تجزیه‌و‌تحلیل برای افزایش بهره‌وری کسب‌وکار می‌توان از مزایای اقتصاد دیجیتال به‌طور کامل برخودار شد. بحث پایانی کتاب، نقش اقتصاد دیجیتال در توسعۀ کشورها است که تأثیر اقتصاد دیجیتال بر رشد اقتصادی و اشتغال را تحلیل می‌کند و مفاهیم کاربردی را برای بهره‌برداری از این نوع اقتصاد توضیح می‌دهد.

کتاب اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار در ۴ فصل تدوین شده است که عنوان آن‌ها عبارت است از:

فصل اول: اقتصاد دیجیتال

فصل دوم: کارآفرینی دیجیتالی

فصل سوم: عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی دیجیتال

فصل چهارم: فن‌آوری وب ۳ و اقتصاد دیجیتال

خواندن اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌و‌کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با کسب‌وکار و فناوری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان