دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار محمدهادی کشاورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار اثر محمدهادی کشاورزی

کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار

معرفی کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار

کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار به‌قلم محمدهادی کشاورزی را انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر کرده است. این کتاب به معرفی و تشریح کاربردهای هوش مصنوعی در کسب‌وکار می‌پردازد.

درباره کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار

در چند سال اخیر، کاربرد هوش مصنوعی به‌عنوان یک دستیار که کارها را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند بر همگان مسلم شده است. قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌قدر‌ی است که هر روز با رشد و تغییرات چشمگیر پیش می‌رود و به حوزهٔ توانایی‌های انسان میفزاید. این کتاب می‌کوشد به‌صورت ویژه به توضیح و تشریح کارکردهای ویژه‌ٔ هوش مصنوعی در کسب‌وکارها بپردازد. 

خواندن کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث فناوری و نیز فعالان کسب‌وکارها از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب هوش مصنوعی در کسب و کار

«مفهوم هوش مصنوعی

هوش مصنوعی سریع‌ترین فناوری در حال رشد در جهان است و از ظرفیت عظیمی برای بازنویسی قوانین کل صنایع، ایجاد رشد اقتصادی قابل‌توجه و متحول کردن تمام زمینه‌های زندگی برخوردار است این فناوری از خانه‌های هوشمند گرفته تا چت‌باتها و دستگاه‌های پزشکی توانسته به همهٔ جنبه‌های زندگی ورود پیدا کند و طیف وسیعی از موضوعات را در برمی‌گیرد و اغلب با داده‌های بزرگ و تجزیه‌وتحلیل این داده‌ها مرتبط است؛ این مورد با وجود اینکه فرصت‌های متعددی را ارائه می‌دهد؛ اما در کنار آن می‌تواند چالش‌های زیادی را به همراه داشته باشد. پیشرفت‌ها در ظرفیت محاسباتی، کاهش هزینه‌های محاسباتی، در دسترس بودن حجم زیادی از داده‌ها از منابع متعدد، برنامه‌های درسی و الگوریتم‌های یادگیری برخط و ارزان قیمت که قادرند عملکرد سطح انسانی را در وظایف خاص از لحاظ سرعت و دقت برآورده کرده یا از آن فراتر بروند کاربردهای عملی هوش مصنوعی را ممکن ساخته است. مفهوم هوش مصنوعی به‌عنوان یک جریان حاوی فرآیند ورودی و خروجی در میان بسیاری از محققان هوش مصنوعی مشترک است و تحقیقات درباره هر مرحله از این فرآیند ادامه دارد ذی‌نفعان فناوری باید مفاهیم و اصطلاحات را استاندارد کنند تا مخاطبان وسیع‌تری آن را درک کرده و بپذیرند. علاوه‌براین مفاهیم دسته‌های هوش مصنوعی امکان مقایسه و طبقه‌بندی راه‌حل‌های مختلف را با توجه به ویژگی‌هایی مانند قابلیت اعتماد، استحکام، تاب‌آوری ، قابلیت اطمینان، دقت، ایمنی، امنیت و حریم خصوصی فراهم می‌کنند. این امر به ذی‌نفعان امکان می‌دهد تا راه‌حل‌های مناسب را برای کاربردهای خود انتخاب کرده و کیفیت راه‌حل‌های موجود در بازار را با هم مقایسه کنند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۲۱۵,۰۰۰
تومان