دانلود و خرید کتاب من والت دیزنی هستم! برد ملتسر ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من والت دیزنی هستم!

کتاب من والت دیزنی هستم! نوشتۀ برد ملتسر با ترجمۀ شبنم حیدری‌پور در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگارنگ، هجدهمین مجلد از مجموعۀ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند و مناسب کودکان ردۀ سنی بالای ۷ سال است. در این مجلد از این مجموعه که دربارۀ قهرمانان است، داستان والت دیزنی، از پیشگامان صنعت انیمیشن و تولید کارتون روایت می‌شود. والت دیزنی یکی از همان افراد معمولی است که رؤیاهایش را به واقعیت تبدیل کرد.

درباره کتاب من والت دیزنی هستم!

کتاب من والت دیزنی هستم!، مناسب کودکان ردۀ سنی بالای ۷ سال است. این کتاب مصور، در مجموعۀ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند قرار دارد. مجموعه‌ای که هرکدام، دربارۀ زندگی قهرمانان معروف است و داستان زندگی آن‌ها را با بیانی ساده، روان و همراه با تصویر برای کودکان روایت می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه‌های دوستانه و سرگرم‌کننده‌ای دارد و بر ویژگی‌هایی تمرکز می‌کند که قهرمانان را بزرگ کرده‌اند. ویژگی‌هایی که بچه‌ها می‌توانند در خودشان آرزو کنند تا قهرمانانه زندگی کنند. هر کتاب، داستان یکی از نمادها و شخصیت‌های معروف آمریکا را به‌شیوۀ محاوره‌ای بازگو می‌کند و تأثیرات دوران کودکی قهرمان را در بر می‌گیرد.

روایت‌های این مجموعه دربارۀ یک شخصیت بسیار معروف که همۀ ما می شناسیم، به‌شکل فوق‌العاده جذابی برای کودکان به تصویر کشیده شده است. کتاب، خط داستانی روشن و جالبی دارد. طراحی صفحات با تصاویر رنگارنگ همراه با متن کوتاه در هر صفحه برای کودکان جذاب است و نه‌تنها آن‌ها را خسته نمی‌کند بلکه می‌توانند به‌خوبی با شخصیت اصلی ارتباط برقرار کنند.

مجلد من والت دیزنی هستم! داستان والت دیزنی معروف را روایت می‌کند، یکی از همان آدم‌های معمولی که رؤیاهایش را برای خود و کودکان بی‌شماری در سراسر جهان به واقعیت تبدیل کرد. مردی که آغازکنندۀ راه انیمیشن‌های سحرآمیز و جادویی بود. میکی ماوس، سفیدبرفی و هفت کوتوله، پینوکیو، بامبی، سیندرلا، زیبای خفته، مری پاپینز و... همه کارتون‌های مشهور و جاودانه‌ای هستند که دوران کودکی بسیاری از کودکان جهان را به خود اختصاص دادند و خالق همۀ آن‌ها والت دیزنی بود. کسی که شهربازی معروف والت دیزنی را مطابق با رؤیاهایش و انیمیشن‌های ساختۀ خود بنا کرد و برای میلیون‌ها کودک، تجربۀ دیدن دنیای کارتون‌های معروف از نزدیک را محیا کرد.

خواندن کتاب کن والت دیزنی هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ کودکان بالای ۷ سال و نیز والدین علاقه‌مند به همراهی و خواندن داستان برای کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان