دانلود و خرید کتاب من بتمن هستم! برد ملتسر ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من بتمن هستم!

کتاب من بتمن هستم! نوشتۀ برد ملتسر با ترجمۀ شبنم حیدری‌پور در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگارنگ در مجموعۀ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند، قرار دارد و مناسب برای کودکان ردۀ سنی بالای ۷ سال است. این مجموعه، داستان قهرمانان معروف است و بتمن یکی از همان افراد معمولی است که توانست رؤیاهایش را به واقعیت تبدیل کند.

درباره کتاب من بتمن هستم!

کتاب من بتمن هستم! مناسب کودکان ردۀ سنی بالای ۷ سال است. این کتاب مصور، در مجموعۀ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند قرار دارد. مجموعه‌ای که هرکدام، دربارۀ زندگی قهرمانان معروف است و داستان زندگی آن‌ها را با بیانی ساده، روان و همراه با تصویر برای کودکان روایت می‌کند. این مجموعه، زندگی‌نامه‌های دوستانه و سرگرم‌کننده‌ای دارد و بر ویژگی‌هایی تمرکز می‌کند که قهرمانان را بزرگ کرده‌اند. ویژگی‌هایی که کودکان می‌توانند در خودشان آرزو کنند تا قهرمانانه زندگی کنند. هر کتاب، داستان یکی از نمادها و شخصیت‌های معروف آمریکا را به‌شیوۀ محاوره بازگو می‌کند و تأثیرات دوران کودکی قهرمان را در بر می‌گیرد.

روایت‌های این مجموعه دربارۀ یک شخصیت بسیار معروف که همۀ ما می‌شناسیم، به‌شکل فوق‌العاده جذابی برای کودکان به تصویر کشیده شده است. کتاب، خط داستانی روشن و جالبی دارد. طراحی صفحات با تصاویر رنگارنگ همراه با متن کوتاه در هر صفحه برای کودکان جذاب است و نه‌تنها آن‌ها را خسته نمی‌کند بلکه می‌توانند به‌خوبی با شخصیت اصلی ارتباط برقرار کنند. در این کتاب‌ها جدول زمانی از رویدادهای کلیدی در تاریخ زندگی قهرمان داستان قرار گرفته است. عکس‌های هر صفحه، داستان را برای خواننده زنده می‌کند. این تصاویر بسیار تحسن‌برانگیز هستند. ویژگی مهم این کتاب‌ها این است که لحظات کودکی را که بر قهرمان داستان تأثیر گذاشت روایت می‌کند.

در کتاب من بتمن هستم! خواننده با زندگی‌نامۀ تخیلی بتمن آشنا می‌شود. این کتاب تصویری، راهی عالی برای معرفی بروس وین و تبدیل شدنش به بتمن به خوانندگان است. بروس وین پس از آنکه پدر و مادرش را از دست داد، زندگی جدیدی را تجربه کرد. او در سنین جوانی، زندگی خود را وقف پاکسازی خیابان‌های گاتهام کرد. استقامت و تعهد به عدالت، او را در نبرد با اشرار هدایت می‌کرد. او مردی است که هرگز تسلیم نشد و به بچه‌ها توصیه می‌کند با هر چالشی روبه‌رو شدند، از بزرگ‌ترین سلاح، یعنی مغزشان استفاده کنند. همچنین به آن‌ها یاد می‌دهد که بزرگ‌ترین نیروی انسان قدرت شخصیتش است و برای قدرتمندتر شدن، باید مطالعه و  تلاش کرد و بردبار بود.

خواندن کتاب من بتمن هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ کودکان، علاقه‌مندان به داستان‌های کودک و نیز دوستداران بتمن پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان