دانلود و خرید کتاب برای زندگی خودت به پا خیز شریل ریچاردسون ترجمه فریبا لطفی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای زندگی خودت به پا خیز اثر شریل ریچاردسون

کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

معرفی کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

کتاب برای زندگی خودت به پا خیز نوشتهٔ شریل ریچاردسون و ترجمهٔ فریبا لطفی زاده و خلیل رضوی است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

کتاب برای زندگی خودت به پا خیز که در هشت فصل نوشته شده، به شما یاد می‌دهد دستورالعمل‌های گروه هوشمند را دنبال کنید، راز موفقیت را دریابید، از حق خود دفاع کنید، دریابید که چه کسی هستید، از قدرت خود دست بکشید و نکشید و... . نویسنده در ابتدا توضیح داده است که سال‌ها احساس می‌کرد با یک ندای درونی مداوم تسخیر شده؛ ندایی که به او می‌گفت قرار است کارهای بیشتری در زندگی‌اش انجام دهد. با اینکه درآمد خوبی داشت و از معاشرت با خانواده و دوستان لذت می‌برد، احساس بی‌قراری و نارضایتی می‌کرد. کارهای بسیاری بود که می‌خواست در زندگی‌اش انجام دهد، اما شجاعت و اعتمادبه‌نفس لازم برای دست به عمل‌زدن را نداشت. شریل ریچاردسون در نهایت، با اصرار یکی از دوستانش که او را به روان‌شناس خودش معرفی کرد، در نهایت درخواست کمک کرد.

خواندن کتاب برای زندگی خودت به پا خیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد زندگی و کسب‌وکار موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

«داشتن یک زندگی بامعنا و هدفمند، درنهایت، میل و توانایی برای یک مشارکت بزرگ‌تر ایجاد می‌کند. اگر در طول ۱۰ سال گذشته یک‌چیز را یاد گرفته باشم، این است که هیچ‌چیز نمی‌تواند بر تجربه عمیقاً رضایت‌بخش استفاده از استعدادهای منحصربه‌فرد برای بهبود دنیا به روش‌هایی هدفمند، برتری داشته باشد. چه کمک به پایان دادن به گرسنگی در جهان باشد، چه تربیت‌کردن یک کودک و تبدیل آن به فردی بزرگ‌سال با حس صداقت زیاد و شخصیتی قوی، و یا رفتار کردن با متانت و مهربانی با هر کسی که ملاقات می‌کنید، نقشی که در تبدیل جهان به‌جایی بهتر ایفا می‌کنید، بسیار مهم است.

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ما بیشتر متوجه می‌شویم که هرکدام از ما بخشی از یک جامعه جهانی هستیم. هر یک از ما وظیفه داریم از این ارتباط جهانی آگاه باشیم تا بتوانیم کرامت همه انسان‌ها را ارج نهیم. همان‌طور که قبلاً با شرکت در این برنامه آموختید، قدرتمندترین راه برای ایجاد تغیر در جهان این است که ابتدا در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. با انجام کارهایی که در این کتاب بیان شده است، شما شجاعت، اعتمادبه‌نفس و شخصیتی که را ایجاد کرده‌اید که نه‌تنها به آن نیاز دارید تا زندگی‌ای داشته باشید که ارزش‌های شما را ارج می‌نهد، بلکه زندگی‌ای که تفاوت مثبتی در جهان ایجاد می‌کند. شما تکلیف الهی خود را به حرکت درآورده‌اید. اکنون برای مهم‌ترین مرحله آماده هستید.

۱۰ سال پیش اولین مربی من از من سؤالی پرسید که این انگیزه را در من ایجاد کرد تا فراتر از اهداف فردی خود، در راستای این‌که چگونه ممکن است چشم‌اندازی بزرگ‌تر برای زندگی خود ایجاد کنم، فکر کنم. او گفت، "شریل، همان‌طور که ارزش‌های خود و کاری را که دوست داری در جهان انجام دهی، در نظر می‌گیری، برای مردم چه می‌خواهی؟" پاسخ من سریع بود، "من می‌خواهم مردم بدانند که در مورد نحوه زندگی خود حق انتخاب دارند."

با شنیدن این پاسخ، او با خواستن پاسخی دقیق‌تر من را به چالش کشید. "مردم برای این‌که بدانند چه انتخاب‌هایی دارند، به چه چیزی نیاز دارند؟" او پرسید. "خب،" من پاسخ دادم، "آن‌ها باید احساس قدرت کنند. من می‌خواهم مردم برای انتخاب‌هایی که به آن‌ها امکان می‌دهد تا زندگی‌ای داشته باشند که می‌خواهند، احساس اقتدار کنند."

وقتی فهمیدم که برای دیگران چه می‌خواهم، و دیگران برای انتخاب‌های خود در زندگی‌شان به چه چیزهایی نیاز دارند، آماده بودم تا ببینم چگونه می‌توانم در خدمت باشم. چه چیزی می‌توانم فراهم کنم که به مردم کمک کند تا برای ایجاد تغییراتی که کیفیت زندگی آن‌ها را بهبود می‌بخشد، به‌اندازه کافی احساس قدرت کنند؟ این قسمت راحت بود. من همیشه به ارائه ابزارهای ساده و کاربردی که به مردم کمک می‌کند تا تغییرات قابل کنترل را با شادی و به‌آسانی ایجاد کنند، اعتقاد دارم. با داشتن این نکته در ذهن، من یک شرح از چشم‌انداز تهیه کردم، که امروز هم‌چنان کار من را هدایت می‌کند:

"من می‌خواهم مردم ابزارها و منابع کاربردی مورد نیاز برای داشتن زندگی‌های باکیفیت و درست را داشته باشند."»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۳۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان