دانلود و خرید کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی الی بول ترجمه مهدی جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی اثر الی بول

کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی

نویسنده:الی بول
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی

کتاب «از A تا Z کوچینگ زندگی» نوشتۀ الی بول و ترجمۀ مهدی جعفری است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. از A تا Z کوچینگ زندگی، ابزارها، راهنمایی‌ها و تکنیک‌ها را برای ورود به عرصۀ کوچینگ ارائه می دهد.

درباره کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی

کوچینگ رشته‌ای بسیار پرفایده و باارزش است که اگر به‌خوبی انجام شود می‌تواند زندگی بسیاری از افراد را غنی کند. سر جان ویتمور می‌گوید کوچینگ یعنی شکوفا کردن پتانسیل درونی یک فرد برای به حداکثر رساندن عملکرد او که به شخص کمک می‌کند تا خودش بیاموزد تا این که به او آموخته شود. کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی، فرهنگ لغتی است که تمام تکنیک‌های لازم برای شروع آموزش در حوزۀ کوچینگ را در برمی‌گیرد و راهنمایی جامع برای علاقه‌مندان به علم کوچینگ است که می‌خواهند الفبای این علم باارزش را فرابگیرند.

کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی، خوانندگان را به ابزار محکمی مجهز می‌کند تا بتوانند در آینده در حرفۀ کوچینگ خود از آن بهره ببرند. الی بول، نویسندۀ کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی عقیده دارد درعین‌حال که هنر کوچینگ (مربیگری) بسیار فراتر از به‌کاربردن مدل‌ها و چارچوب‌های متنوع است، استفاده از مدل‌ها و چارچوب‌ها به‌ویژه در روزهای اولیۀ حرفۀ کوچینگ به‌منظور ایجاد ساختار و فرم، مفید واقع خواهد شد؛ بنابراین او کتابچۀ راهنمایی طراحی کرده است که به‌عنوان مجموعه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و مدل‌های کوچینگ، قابل‌فهم و در دسترس هستند تا علاقه‌مندان بتوانند در حرفۀ کوچینگ خود به کار ببرند. خوانندگان بعد از مطالعۀ این کتاب با مقدمات و روش‌های علم کوچینگ به طور کامل آشنا خواهند شد و می‌توانند به‌صورت علمی وارد عرصۀ کوچینگ شوند.

خواندن کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کوچینگ حرفه‌ای و علاقه‌مندان به کتاب‌های خویاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از A تا Z کوچینگ زندگی

«منتورینگ (راهبری پرورشی) معمولاً زمانی است که یک همکار ارشد یا فردی که سطح دانش بالاتری دارد و عاقل‌تر است، به کسی مشاوره و نمونه الگو ارائه می‌دهد. منتورینگ شامل بحث‌های گسترده‌ای است که همیشه فقط محدود به زمینۀ کار نیستند. همانند کوچینگ، منتورینگ نیز به‌جای گذشته بر دستاوردهای حال و آینده متمرکز است، اما برخلاف کوچینگ، منتور (راهنما) احتمالاً دارای تجربۀ حرفه‌ای قابل‌توجهی در زمینۀ کاری شخص مراجعه‌کنندهٔ خود است، درحالی‌که کوچ (مربی) نیاز ندارد که تجربه‌ای مشابه با شخص مراجعه‌کنندهٔ خود داشته باشد. یکی از تفاوت‌های اصلی این دو، این است که کوچینگ در مورد مشاوره‌دادن نیست»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان