دانلود و خرید کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال علی زندی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال اثر علی زندی پور

کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال

نویسنده:علی زندی پور
انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال

کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال نوشتهٔ علی زندی پور در نشر ویراست به چاپ رسیده است.

درباره کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال

این کتاب شامل تمرینات و راهکارهای متنوع برای بهبود مهارت‌های حفظ توپ در بازی فوتسال است. کتاب به مربیان و بازیکنان فوتسال رویکردها و تمرینات مختلفی را ارائه می‌دهد تا در بهبود عملکرد فردی و تیمی خود پیشرفت کنند. بازیکنانی که می‌خواهند در حفظ توپ و کنترل بازی مهارت پیدا کنند و علاقه‌مندان به آموزش و تمرین در ورزش فوتسال می‌توانند از کتاب نمونه‌هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال بهره ببرند.

کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به مربیان و بازیکنان فوتسال پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نمونه هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال

«در دنیای امروز فوتسال مالکیت توپ در جریان بازی نقش کلیدی و مؤثر دارد و تیم‌ها و مربیان در تلاش هستند تا بازیکنانی را تربیت کنند که قدرت هوش بالاتری در ارسال پاس‌های تک‌ضرب و دوضرب دارند و به عبارتی می‌توانند مالکیت بیشتری با پاس‌های زیاد به توپ داشته باشند و این تاکتیکی است که اغلب مربیان در حال حاضر در تلاش هستند تا به آن برسند. همانطور که می‌دانید حفظ توپ خود به ۳ دستهٔ حفظ توپ فردی، حفظ توپ گروهی و حفظ توپ تیمی تقسیم می‌شود و مربیان سعی می‌کنند با تمرینات متنوع حفظ توپ، این سه بخش را در نزد بازیکنانشان ارتقا دهند.

این طبیعی است که تیمی که بازی مالکانه را در دستور کار قرار دارد باید در تمرینات خود نیز بارها و بارها با استفاده از تمرینات حفظ توپ درصدد قوی شدن در این بخش برآید و بدیهی است که تیمی که مالکیت توپ بیشتری را در اختیار داشته باشد در نتیجه فرصت‌هایش برای خلق شانس گلزنی بیشتر می‌شود و در مرحلهٔ بعد هر چه شانس گلزنی بیشتری داشته باشد به برنده شدن نزدیک‌تر خواهد شد. در اصل واژهٔ مالکیت توپ به توانایی گروهی از بازیکنان در حفظ توپ در مقابل تیم حریف در طول بازی اشاره دارد. حفظ توپ اگر به‌طور مرتب و سازمان‌دهی شده انجام شود می‌تواند به موفقیت تیم ختم شود. نکتهٔ مهمی که مربیان باید به آن توجه کنند این است که حفظ توپ فقط به‌منظور نگهداری و حفاظت از توپ نمی‌تواند موجب خلق فرصت‌های گلزنی شود. بلکه حفظ مالکیت توپ با یک هدف خاص منجر به گل می‌شود و این وظیفهٔ مربیان را برای طراحی تمرینات در این بخش سخت‌تر از قبل کرده است. باید توجه داشت که حفظ و مالکیت توپ موجب به وجود آمدن برتری عددی در طول زمین و از بین بردن ساختار منظم دفاعی حریف می‌شود.

برای حفظ توپ مؤثر چندین پیش‌شرط اساسی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها تکنیک مناسب بازیکنان می‌باشد و اینکه بازیکنان باید قادر باشند به‌سرعت در طول بازی تصمیم‌های مهمی بگیرند. آگاهی محیطی، درک درست از شرایط بازی، بازی بدون توپ، رعایت اصول حمایت و جابه‌جایی‌ها از دیگر فاکتورهای تعیین‌کننده در این بخش می‌باشد. تمرینات حفظ توپ می‌تواند علاوه بر بالا بردن تکنیک‌های فردی بازیکنان آن تکنیک‌ها را به مهارت تبدیل کرده و باعث افزایش اعتمادبه‌نفس بازیکنان در روز بازی شود. بدیهی است که این افزایش اعتمادبه‌نفس موجب افزایش درصد مالکیت توپ، افزایش ارسال پاس‌های با کیفیت، افزایش میزان دوندگی، افزایش بازی بدون توپ و افزایش مهارت‌های حفظ توپ فردی می‌شود و این اهمیت طراحی تمرینات حفظ توپ را در برنامه‌های یک تیم در طول فصل به خوبی نشان می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان