دانلود و خرید کتاب فوتسال علی زندی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فوتسال اثر علی زندی پور

کتاب فوتسال

نویسنده:علی زندی پور
انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فوتسال

کتاب فوتسال نوشتهٔ علی زندی پور است. نشر ویراست این کتاب را منتشر کرده است. این اثر درمورد بایدها و نبایدهای مربی‌گری سخن گفته است.

درباره کتاب فوتسال

کتاب فوتسال درمورد بازی ثانیه‌ها و صدم‌ثانیه‌ها سخن گفته است. این کتاب که دو فصل دارد، درمورد ورزشی است که در آن زمان مهم است. مربیان علاوه‌بر جنبه‌های تکنیکی و تاکتیکی و جسمانی باید از نظر ذهنی هم بازیکنانشان را آماده کنند تا بتوانند با تمرکز بازی کنند و به موفقیت دست یابند. «معیارهای انتخاب بازیکن برای یک تیم»، «گرایشات تاکتیکی و مربیان فردا»، «ضربات شروع مجدد در فوتسال»، «بازیکنان چگونه به بلوغ تاکتیکی می‌رسند؟» و «تفاوت مربیان بزرگ با مربیان معمولی» عنوان برخی از بخش‌های این کتاب به قلم علی زندی پور است.

خواندن کتاب فوتسال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فوتسال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره علی زندی پور

علی زندی پور در سال ۱۳۶۱ به دنیا آمده است. او کارشناس‌ارشد زبان و ادبیات فارسی دارد و دارای مدارک مربی‌گری در سطح دو در فوتسال آسیا، سطح یک بدن‌سازی فوتبال آسیا، سطح یک دروازه‌بانی فوتبال آسیا و مدرک مربی‌گری ویژهٔ مدارس فوتبال و... است. او مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش فوتسال، سرمربی تیم‌های پارسیان شهر قدس و مجتمع فردوس قم در لیگ برتر، پاس تهران و تابلو نصر شهرکرد در لیگ یک و مربی تیم‌های لیگ برتر شهرداری ساوه، طرح و توسعهٔ قزوین، گیتی‌پسند اصفهان، کراپ الوند ایرانیان و مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان، نایب‌قهرمان آسیا در مسابقات سنگاپور در سال ۲۰۱۰ و مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در سال ۲۰۲۰ بوده است. 

علی زندی پور سوابق پژوهشی گوناگونی دارد. او دستیار مؤلف در کتاب «شیوه‌های تمرینی در فوتسال» در سال ۱۳۸۹ و نویسندهٔ کتاب‌های «تمرینات دروازه‌بانی در فوتسال» در سال ۱۳۹۰، «۵۰ راه رسیدن به گل در فوتسال» در سال ۱۳۹۱، «تمرینات پایه و مهارتی در فوتسال» در سال ۱۳۹۲، «توسعهٔ مهارتی حرکتی با توپ برای هنرآموزان سال یازدهم در بخش فوتسال» در سال ۱۳۹۶، «تمرینات کاربردی در فوتسال» در سال ۱۳۹۹ و ویراستار علمی کتاب «راهنمای مربیان فوتسال» در سال ۱۳۹۹ و مؤلف کتاب «نمونه‌هایی از تمرینات حفظ توپ در فوتسال» در سال ۱۴۰۰ بوده است. از سوابق مدیریتی این نویسنده می‌توان به دبیری کمیتهٔ فوتسال کانون مربیان فوتبال ایران و ریاست کمیتهٔ فوتسال هیئت فوتبال استان سمنان اشاره کرد.

بخشی از کتاب فوتسال

«"نقش کمک‌مربی در فوتسال"

امروزه نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده کمک‌مربی‌ها و دستیاران در کنار سرمربی و شخص اول نیمکت به اثبات رسیده است. وجود کمک‌های برجسته و کاربلد در فوتسال بسیار ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد و قطعاً نقش کمک‌ها امروزه بسیار پررنگ‌تر از گذشته است و در اکثر تیم‌های سرشناس جهان چه ملی و چه باشگاهی وجود یک نفر مغز متفکر و طراح و مشاور در کنار نفر اول یا همان سرمربی امری واجب است. بخش بزرگی از وظایف فنی یک تیم بر عهده کمک‌ها می‌باشد که البته با نظر سرمربی این وظایف بیشتر و کلیدی‌تر نیز خواهد بود وظایفی مانند طراحی و اجرای تمرینات، آنالیز و تجزیه‌وتحلیل کامل تیم خودی و تیم حریف، حلقه ارتباطی میان سرمربی و بازیکنان تیم، مشاوره پیش از بازی به سرمربی و همچنین مشاوره با سرمربی در حین بازی، آرامش دادن به سرمربی و کمک به اتخاذ تصمیم مناسب از سوی او می‌تواند از مهمترین وظایف کمک‌مربی باشد. البته مدت همکاری یک سرمربی با کمکش بسته به تفاهم اخلاقی، تاکتیکی و روانی آن دو نفر با هم دارد.

به اعتقاد بسیاری دستیار سرمربی باید از نظر دانش فنی برابر یا حتی بالاتر از سرمربی باشد چون در این صورت است که می‌توانیم در مورد کیفیت حضور دستیار در تیم صحبت کنیم. مهم‌ترین موردی که باید در بحث کمک‌مربی به آن توجه داشت شرح وظایف است زیرا در صورت مشخص نبودن شرح وظایف دیر یا زود هم تیم و هم بازیکنان ضرر خواهند کرد و حتی ممکن است احترام کمک‌مربی در نزد بازیکنان از بین برود و از آن طرف نیز در نبود شرح وظایف تمام فشار یک تیم بر دوش سرمربی خواهد بود. از همهٔ این موارد که بگذریم کمک‌مربی در کنار دو بال تجربه و علم که از خصوصیات مهم او محسوب می‌شود باید اصل وفاداری نسبت به نفر اول تیم را نیز به خوبی در زمرهٔ محسنات اخلاقی خود داشته باشد زیرا اصل وفاداری باعث می‌شود که هم خیال سرمربی از جایگاهش راحت باشد و هم اینکه دیگر بازیکنان دچار دوگانگی توسط سرمربی و کمکش نخواهند شد. یک کمک‌مربی توانا در محافل خصوصی که با سرمربی دارد آزادانه نظر خود را اعلام می‌دارد حتی اگر آن نظر مخالف نظر سرمربی باشد اما باید به این نکته هم توجه داشته باشد که حرف آخر را سرمربی می‌زند زیرا سرمربی مسئول پاسخ دادن به مدیریت باشگاه است.

در فوتسال باشگاهی ما هنوز ارزش یک دستیار به خوبی جا نیفتاده و درک اینکه نتیجه‌گیری یک تیم با یک کادر قوی ممکن خواهد بود هنوز اپیدمی نشده است اما با الگوبرداری از فوتسال حرفه‌ای در جهان می‌توان به این حقیقت پی برد که نقش دستیاران در پیشبرد اهداف سرمربی غیرقابل کتمان می‌باشد. یک کمک‌مربی توانمند در مواقع بحرانی می‌تواند کمک حال سرمربی باشد ضمن اینکه اگر دارای شخصیت قوی باشد می‌تواند روی مجموعه نیز تأثیرات مثبت فراوانی بگذارد. او می‌تواند پل ارتباطی قوی بین بازیکنان و سرمربی بوده و با جلب اعتماد بازیکنان کمک شایانی به موفقیت تیم نماید.»

قدر بدر
عبدالامیر سالمی
معرفی و بهره‌برداری از انرژی‌های تجدید پذیر
زینب مرادقلی
شطرنج در هنرهای تجسمی جهان
پدرام حکیم زاده
عادت‌ هایی برای موفقیت
دنیل والتر
جامعه شناسی شبکه اجتماعی کلاب هاوس
پرنیا رضی پور
شهرهای نمک (جلد اول)
عبدالرحمن منیف
آچار فرانسه تگ های بصری HTML
علیرضا ابراهیمی کلاچایه
ذهن آگاهی در مکتب مولانا
اهورا کاووسی
الکفایة من الاصول (الجزءالثالث)
ماجد کاظمی (دباغ)
تو خود، آفتاب خود باش
احترام ابراهیمی
روش تحقیق کیفی در حوزه سلامت
یلدا موسی زاده
دختری که زیر باران میرقصید
نیما ولی زاده
سواد اطلاعاتی در مدارس
وحیده کاشی نهنجی
الدرر الفقهیة فی شرح اللمعة الدمشقیة (الجزء الخامس)
ماجد کاظمی (دباغ)
عامل نشاط
سوزان اسمیت جونز
غاز خیال باف
علی محمدپور
طبقه حاکم
ایزابل ویلکرسون
ماهیت و کارکردهای تفکر نقادانه و خلاقانه
ریچارد پل
من زلاتان هستم
ماشااله صفری
قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی
ماشااله صفری
رونالدو ظهور یک برنده
ماشااله صفری
روح یک پروانه
هانا‌یاسمین‌ علی‬‌‫
رونالدو
مایکل پارت
فوتبال علیه دشمن
سایمون کوپر
رهبری
الکس فرگوسن
رونالدو ظهور یک برنده
ماشااله صفری
مانوئل نویر؛ دستکش طلایی
مت اولدفیلد
پادشاه مصری؛ محمد صلاح
مت اولدفیلد
روزی روزگاری فوتبال (فوتبال و جامعه‌شناسی)
حمیدرضا صدر
نیمار پسری از برزیل
ماشااله صفری
پپ گواردیولا
گیلم بالاگه
پادکست پنارت (اپیزود اول)
دفتر طنز حوزه هنری
فوتبال
امید یعقوب‌پور
من زلاتان هستم
دیوید لاگرکرنتز‬‬‌‫
داستان من
ماشااله صفری
نوبت من
ماشااله صفری
والیبال
امید یعقوب‌پور
قصه شگفت انگیز لئو مسی
ماشااله صفری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان