دانلود و خرید کتاب مانیتیسم شخصی پل ژاگو ترجمه سهیلا زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مانیتیسم شخصی اثر پل ژاگو

کتاب مانیتیسم شخصی

نویسنده:پل ژاگو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مانیتیسم شخصی

کتاب مانیتیسم شخصی نوشتهٔ پل ژاگو و ترجمهٔ سهیلا زمانی است. گروه انتشاراتی ققنوس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مانیتیسم شخصی

چگونه نفوذ و نیروی نامرئی خود را افزایش دهیم و از آن بهره ببریم؟ کتاب مانیتیسم شخصی کوشیده به چنین پرسشی پاسخ دهد. این کتاب حاوی همهٔ نکات تئوری و عملی لازم است؛ به طریقی که برای همه قابل‌فهم باشد و آن‌ها را در دستیابی به نتایج مفید راهنمایی کند. برخی معتقدند که واقعیت مانیتیسم بشری، تجربه‌ای متقن و تأییدشده است. از دید عده‌ای دیگر، در حد ایمان و اعتقادی ساده است؛ بسیاری نسبت به آن اظهار بی‌اطلاعی و برخی دیگر آن را به‌سادگی رد می‌کنند. ما حتی یکی از افراد نوع بشر را نمی‌یابیم که روی اشخاصی که به‌نحوی با آن‌ها در ارتباط است (آگاهانه یا ناآگاهانه) اثر نگذارد؛ بر افرادی که به‌نوعی در طرح‌ها و ارتباطات شخصی او قرار دارند و حتی بر عواملی که فعالیت بطئی و کند اما مداوم آن‌ها با شکل‌گیری خواسته‌ها و آرزوهای آنان هماهنگی دارد. تمامی افراد بشر باید از فواید این بحث که شناخت قوانین و مظاهر این نفوذ را به ما می‌شناساند، مطلع باشند؛ مبحثی که هدایت این نیرو را با روشی مؤثر و هماهنگ امکان‌پذیر می‌کند. این اطلاعات در کتاب حاضر پیش روی خواننده قرار داده شده است.

خواندن کتاب مانیتیسم شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مانیتیسم شخصی

«در حاشیه فعالیت آرام اعضای بدن که حرکات معمول زندگی را تنظیم می‌کند، دنیای درونی دیگری وجود دارد؛ زندگی روانی که گرداننده حقیقی تمامی حرکات انسانی است. این دنیای درونی که بسیار پیچیده است، به دو صورت کلی کاملا متمایز بروز می‌کند:

ـ از یک طرف، به صورتی که روان‌شناسی کلاسیک آن را «زندگی عاطفی» می‌خواند و مشتمل است بر: ابراز احساسات، تمایلات، آرزوها، نفرت‌ها و حساسیت‌ها.

ـ از طرف دیگر وجدان که به معنای قوه تشخیص، اندیشه پخته و عقل و منطق است.

زندگی روانی نه تنها واکنشی مستقیم و غالباً سریع بر ما دارد، بلکه تشعشعاتی ایجاد می‌کند که در فضا ظاهر می‌شود و تداوم می‌یابد. این پرتوافکنی بر کلیه افرادی که به نوعی در ذهن ما جای دارند، افراد ناشناسی که به شکلی با ما در ارتباطند و نیز عواملی که دیر یا زود نقشی مؤثر در روند شکل‌گیری آینده ما دارند، اثر می‌کند.

فعالیت روانی شما موجب جلب محبت یا نفرت می‌شود، امکانی برای موفقیت می‌شود یا امیدی را به یأس مبدل می‌کند. این نکات مجموعه‌ای از پدیده‌هایی است که ما آن را «مانیتیسم شخصی» می‌نامیم. بنابراین، هر انسانی از خاصیت پرتوافکنی برخوردار است که شدّت و حدّت آن بستگی به میزان حرارت زندگی درونی او دارد و چگونگی تأثیر آن نیز کم و بیش به میزان توانایی استفاده از این اشعه مربوط می‌شود.

تصور این‌که مانیتیسم شخصی استعدادی خدادادی است که فقط افراد استثنایی از آن برخوردارند یا «نیرویی» است که با دستیابی به برخی رموز و انجام نهانی آن‌ها میسر است، تصوری کاملا باطل و به دور از حقیقت است. مانیتیسم شخصی نتیجه مطالعه یک یا چند کتاب نیست، بلکه کتاب‌هایی که در این زمینه به رشته تحریر درآمده، نتیجه مشاهده و تجزیه و تحلیل قوانینی است که بر جهان روح حکومت می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، حتی ظریف‌ترین افراد یا زشت و نامطبوع‌ترین اشخاص نیز می‌توانند نیروی نامرئی مانیتیسم شخصی را داشته باشند، اگر شدت زندگی درونی با یک قوه تمیز و روشن‌بینی خاص ذهنی توأم شود، حتی بدهیکل‌ترین افراد نیز می‌توانند جذاب به نظر آیند و برای تحقق نقشه‌ها و آرزوهای خود تکیه‌گاه امن و همکاری مادی و معنوی لازم را به دست آورند. بدین ترتیب، موقعیت‌های بسیار خوبی برای آن‌ها پیش می‌آید که با استفاده از این فرصت‌های مساعد برای نیل به موفقیت حتی در مواجهه با بدترین شرایط و مشکلات نیز به طرز معجزه‌آسایی مورد حمایت قرار می‌گیرند و می‌توانند از آن شرایط خارج شوند. همچنین باید اضافه کنم که پیروزی‌های شخصی این افراد به مراتب جالب‌تر از موفقیت‌های اشخاصی است که روحیه‌ای متزلزل دارند. تمام این موارد در مورد زنان نیز صادق است. زیبایی زن هر قدر هم که کامل باشد، بدون جذابیت نامرئی ـ آن هم در حد گسترده ـ برای ایجاد نفوذی عمیق، انحصاری و بادوام کافی نخواهد بود. چنین تسلطی به طور قطع از ذهن و عقل انسان نشئت می‌گیرد. یک زن باشخصیت به شرط داشتن هوش لازم، حتی اگر زشت باشد یا به لحاظ جسمانی احساس مطبوعی در بیننده ایجاد نکند، همواره بر اطرافیان خود نفوذ خواهد داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان