دانلود و خرید کتاب استیو جابز (خلاصه کتاب) والتر آیزاکسون ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استیو جابز (خلاصه کتاب) اثر والتر آیزاکسون

کتاب استیو جابز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب استیو جابز (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب استیو جابز (خلاصه کتاب) نوشتهٔ والتر آیزاکسون و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان شنیدار است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. این کتاب زندگینامه بنیانگذار اپل است.

با مطالعهٔ این خلاصه کتاب می آموزید چگونه استیو جابز به نماد تکنولوژی در جهان تبدیل شد.

درباره خلاصه‌کتاب استیو جابز

به احتمال زیاد، نام شرکت اَپل را شنیده‌اید یا حتی ممکن است مشتری پروپاقرص محصولاتش باشید. اما چقدر با زندگی استیو جابز ، یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل آشنایی دارید؟

خلاصه‌کتاب استیو جابز به بررسی فراز و فرودهای زندگی این اسطوره تکنولوژی پرداخته؛ کسی که نقشش در شکل‌گیری دنیای پیشرفته امروز آنقدر پررنگ است که نمی‌توان به‌سادگی از کنارش گذشت.

کمال‌گرایی و سرسختی جابز موجب شد که او به اهداف بزرگی دست یابد، اما در عین حال، همین ویژگی‌ها باعث ایجاد درگیری و اختلاف با اطرافیانش نیز می‌شد. رفتار او با کارمندان و شریکانش در بسیاری از مواقع «بی‌ادبانه و گستاخانه» تلقی می‌شد. اما خود او معتقد بود که قصد بی‌احترامی به کسی را نداشته است و فقط می‌خواست آن‌ها مجبور کند که بهترین عملکردشان را نشان دهند.

این خلاصه‌کتاب،‌ نگاهی به جزئیات زندگی خارق‌العاده یکی از نمادهای تکنولوژی دوران معاصر انداخته است. مردی که تأثیر بزرگ و عمیقش بر دنیا تا سال‌ها پس از مرگش باقی خواهد ماند. همچنین، در این کتاب، با داستان شگفت‌انگیز ملاقات و ماجراجویی‌های دو نوجوان آشنا می‌شوید که نبوغ بی‌نظیرشان منجر به خلق یکی از باارزش‌ترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی در دنیا شد.

خواندن خلاصه‌کتاب استیو جابز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب پیشنهاد می‌کنید.

بخشی از خلاصه‌کتاب استیو جابز

«خانه‌ای که استیو کودکی‌اش را در آن سپری کرد جزء خانه‌های آیکلر بود. نام این خانه‌ها برگرفته از سازنده‌شان جوزف آیکلر بود و قیمت ارزان، طراحی مدرن و دیوارهای شیشه‌ای سرتاسری داشتند.

پاول جابز از راه تعمیر ماشین‌های کهنه و فروش آن‌ها امرار معاش می‌کرد. استیو زمان زیادی را کنار پدرش می‌گذراند و شاهد تعمیر ماشین‌ها و سپس فروش آن‌ها بود. همین مسئله سبب شد که او با مشاهده بخش‌های الکترونیکی ماشین‌ها به برق و الکترونیک علاقه‌مند شود و مشتاقانه به یادگیری آن بپردازد. علاوه بر این، تماشای معاملات پدرش، او را با دنیای تجارت و فروش آشنا کرد که بعدها به کمکش آمد.

زمانی که استیو جابز به دبیرستان رفت، با استیو وازنیاک ملاقات کرد و این دو به‌سرعت جذب یکدیگر شدند. آن‌ها علایق مشترک زیادی داشتند که مهم‌ترینش برق و الکترونیک بود. وازنیاک ۵ سال از جابز بزرگ‌تر بود و دانش و تجربه بالای او در زمینه الکترونیک، جابز را به وجد آورد. از همان روز اول، رفاقتی بی‌مثال میان این دو «استیو» شکل گرفت.

جابز و وازنیاک از بسیاری جهات مثل سایر پسرهای جوان، پرشور و هیجان بودند، اما در عین حال عاشق کنکاش در جهان الکترونیک بودند و دوست داشتند دست به نوآوری و خلق چیزهای جدید بزنند. هم‌چنین، آن‌ها عاشق شوخی و شیطنت بودند و همواره با اختراعات‌شان دیگران را دست می‌انداختند و البته، گاهی هم به دردسر می‌افتند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان