دانلود و خرید کتاب اقتصاد کلان برای کسب و کار لارنس اس. دیویدسون ترجمه علی درویشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اقتصاد کلان برای کسب و کار

کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌وکار نوشتۀ لارنس اس. دیویدسون و آندریاس هاوسکرشت و یورگن فون هاگن با ترجمۀ علی درویشان و مهدی نوری در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی به چاپ رسیده است.  این کتاب با هدف درک و استفاده از تحلیل اقتصاد کلان در محیط اقتصاد جهانی و فهم ابزارهای استفاده از آن به‌عنوان مبنایی برای تصمیم‌های درست مدیریتی نوشته شده است.

درباره کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌ و کار

اقتصاد کلان یکی از شاخه‌های اصلی اقتصاد است و متغیرهای اقتصادی را در سطح کلان تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا درک مناسبی از عملکرد اقتصاد و تأثیرگذاری سیاست‌ها ایجاد کند. 

کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌وکار را ۳ استاد برجستۀ اقتصاد کسب‌وکار نوشته‌اند. لارنس اس دیویدسون، استاد بازنشستۀ اقتصاد کسب‌وکار و سیاست‌گذاری عمومی در مدرسۀ کسب‌وکار کلی دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون امریکا است. آندریاس هاوسکرشت استاد عملیاتی اقتصاد کسب‌وکار و سیاست‌گذاری عمومی در مدرسۀ کسب‌وکار کلی دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون امریکا است. یورگن فون هاگن استاد اقتصاد دانشگاه بن آلمان و استاد مدعو دپارتمان اقتصاد مدرسۀ کسب‌وکار کلی دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون آمریکا است. هر سه علاوه بر کرسی دانشگاهی، در محیط‌های اقتصادی بزرگ کار و تجربه داشته‌اند.

کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌وکار، بیانی ساده و روان دارد و مفاهیم اقتصاد کلان را را با رویکردی کاربردی و نگاهی بین‌المللی بررسی می‌کند. در این کتاب از معادلات پیچیدۀ ریاضی استفاده نشده و تلاش شده است مسائل به‌گونه‌ای مطرح شوند تا مدیران کسب‌وکار برای تحلیل از آن‌ها استفاده کنند.

کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌وکار، مرجعی برای آموزش اقتصاد کلان به دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، کارافرینی، حسابداری، مهندسی صنایع است و به آن‌ها کمک می‌کند که توسعۀ سیاست‌گذاری و داده‌های مربوط به محیط اقتصاد کلان و ملی و جهانی را درک کنند. در هر فصل کتاب، تمرین‌ها و نمونه‌های موردی متعددی گنجانده شده است.

 کتاب در ۹ فصل کلی تدوین شده است. فصل اول، کلیاتی مربوط به اقتصاد، به‌ویژه اقتصاد کلان را توضیح می‌دهد. فصل دوم، موضوع تقاضای کل را بررسی می‌کند. فصل سوم به موضوع عرضه کل اختصاص دارد. فصل چهارم و پنجم، موضوع سیاست‌گذاری پولی و مالی را بررسی می‌کند و خواننده را با ابزارهای دولت برای تأثیرگذاری بر تقاضای کل آشنا می‌کند. در فصل ششم، موضوع سیاست‌های ولی و مالی در بلندمدت مورد توجه قرار گرفته است. فصل هفتم بر رشد اقتصادی تمرکز دارد و خواننده را با وضعیت رشد اقتصادی در جهان و روند تاریخی آن آشنا می‌کند. در فصل هشتم، تمرکز کتاب بر جریان بین‌المللی سرمایه است. فصل نهم، حمایت‌گرایی و تجارت آزاد را بررسی می‌کند.

کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌وکار اختصاصی برای دانشجویان دوره‌های کسب‌وکار نوشته شده و بر نیاز کسب‌وکارها به تحلیل و استفاده از ابزارهای تحلیل اقتصاد کلان تمرکز دارد. تأکید این کتاب بر کاربرد است. خواننده داده‌های اقتصاد کلان را می‌بیند و می‌آموزد که آن‌ها را از کجا بیابد و چگونه تفسیر کند. این کتاب به‌صورت کاملاً بین‌المللی تدوین شده است.

خواندن کتاب اقتصاد کلان برای کسب‌ و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانشجویان اقتصاد و مدیریت و نیز مدیران کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۲۰۰
تومان