دانلود و خرید کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد والترم بورتز ترجمه بنفشه فرهمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد اثر والترم بورتز

کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد

انتشارات:نشر هیرمند
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد

کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد نوشتهٔ والترم بورتز و ترجمهٔ بنفشه فرهمندی است. نشر هیرمند این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی از مجموعهٔ «به زبان آدمیزاد».

درباره کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد

کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد (Living Longer for Dummies) حاوی یک راهنمای دوستانه است که توسط یکی از متخصصان برجستهٔ بیماری‌های سالمندان نوشته شده است. این کتاب با زبانی ساده به شرح پروسهٔ پیرشدن پرداخته و گام‌به‌گام به ما نشان می‌دهد که چگونه بر سلامت جسمی و روحی خود بیفزاییم. سه کلید عمر طولانی را ورزش، رژیم غذایی و استراحت دانسته‌اند. زندگی بدون تحرک می‌تواند به بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی، ضعف اسکلت - ماهیچه‌ای، ضعف سیستم دفاعی بدن، چاقی بیش از حد، افسردگی و پیری زودرس منجر شود؛ همچنین برای دستیابی به یک رژیم غذایی سالم، نیازی به مصرف قرص یا سایر روش‌هایی که مد شده نیست؛ بهترین راه برای رسیدن به این منظور ، همان ابتدایی‌ترین راه است؛ یعنی پیروی از «هرم غذایی» و برای داشتن یک خواب شبانهٔ بهتر باید از مصرف مواد محرک خودداری کرد، مراقب مثانه بود، قبل از خواب از انجام ورزش‌های سنگین خودداری کرد، قبل از رفتن به رختخواب، غذای سنگین نخورد و چرت نزد و... .

اطلاعات ارائه‌شده در اين کتاب، قرار نيست كه جانشينی باشد برای توصيه‌ها و درمان‌های تخصصی پزشكی. اين كتاب با اين هدف طراحی شده كه به ما کمک كند آگاهانه دست به انتخاب بزنيم. ازآنجاكه هر شخص منحصربه‌فرد است، پزشک بايد برای هر بيماری، تشخيصی جداگانه بدهد و روش‌های درمان خاص را در پيش گيرد. اگر شخصی تحت‌نظر پزشكی قرار داشته باشد و توصيه‌های ارائه‌شده در اين كتاب در تضاد با دستور پزشکِ او باشد، او بايد از توصيهٔ پزشکِ خود پيروی كند؛ زيرا آن توصيه‌ها بر پايهٔ خصوصيات منحصربه‌فرد آن شخص صادر شده و مختص او است. کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد به قلم والترم بورتز تلاشی برای به تصوركشيدن دورنمای كاملی از بهترين روش‌های دستيابی به عمر طولانی، تمام عوامل دخيل در اين فرايند را در نظر گرفته است.

نویسندهٔ این اثر، متخصص داخلی، رئیس بنیاد پزشکی «پالو آلتو» (Palo Alto Medical Foundation) در کالیفرنیا، استاد طب بالینی در دانشگاه استنفورد، از رؤسای هیئت‌مدیرهٔ کارکنان انجمن پزشکی آمریکا (American Medical Association’s Task Force) در بخش مربوط به پژوهش در زمینهٔ بیماری‌های سالمندان و نیز رئیس پیشین جامعهٔ پزشکان متخصص بیماری‌های سالمندان آمریکا (American Geriatrics Society) بوده است.

خواندن کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران درسافت اطلاعات عمومی دررابطه‌با طول عمر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عمر طولانی به زبان آدمیزاد

«با بالا رفتن سن، احتمال پیش آمدن شرایط اضطراری برای ما افزایش می‌یابد. چنین دورنمایی ممکن است ما را آشفته و نگران کند، البته، هرچند چنین موقعیت‌هایی ناگهانی رخ می‌دهند، روش‌هایی هم برای آمادگی مواجه شدن با آن‌ها وجود دارد. در فصل ۱۱ به شما نشان می‌دهیم که در بخش اورژانس چه چیزهایی در انتظار شماست. در این فصل شما را برای برخورد با هر آنچه در مدت بودنتان در بخش اورژانس ممکن است رخ دهد، آماده می‌کنیم؛ از علایمی که نشان می‌دهد زمان رفتن شما به بخش اورژانس فرا رسیده، تا رسیدن به بیمارستان. اگر لازم باشد که در بیمارستان بستری شوید، در فصل ۱۲ به شما نشان می‌دهیم که چگونه حداکثر استفاده را، از زمانی که در بیمارستان بستری هستید، ببرید؛ و اگر نیاز به عمل جراحی دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشورت با پزشکتان و تصمیم‌گیری در مورد عمل جراحی، فهمیدن میزان و نحوهٔ تأثیر پیری روی عمل جراحی، و انتخاب جراح مناسب، به فصل ۱۳ مراجعه کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان