دانلود و خرید کتاب هوای دو نفره (جلد سوم) حسین رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوای دو نفره (جلد سوم) اثر حسین رستمی

کتاب هوای دو نفره (جلد سوم)

معرفی کتاب هوای دو نفره (جلد سوم)

کتاب هوای دو نفره (جلد سوم)؛ مهارت‌های همسرداری نوشتهٔ حسین رستمی است. این کتاب را انتشارات شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر کرده است.

درباره کتاب هوای دو نفره (جلد سوم)

آیا به‌اندازهٔ کافی از زندگی زناشویی خود راضی هستید؟ آیا این زندگی همانی بود که می‌خواستید؟ آیا از اینکه در کنار همسرتان هستید، لذت می‌برید؟ نیازها و انتظاراتتان در زندگی مشترک تا چه حد برآورده شده است؟ آیا به آرزوهایتان دست یافته‌اید؟ آیا معنای واقعی «عشق» را دررابطه‌با همسرتان درک کرده‌اید؟ چه‌بسا اکنون دارید آه می‌کشید؛ آهی به عمق همه‌ٔ سال‌های زندگی مشترک. اگر پاسختان به پرسش‌های بالا حتی در یک مورد «آری» است، خواندن کتاب هوای دو نفره (جلد سوم) به شما توصیه می‌شود. این کتاب که جلدی از یک مجموعه است، کوشیده تا کاربردی‌ترین مهارت‌های همسرداری را به‌طور گام‌به‌گام و به زبانی ساده و همراه با مثال بیان کند. راهکارهای توصیه‌شده در این اثر از منابع علمی معتبر به دست آمده‌اند؛ بااین‌حال از بیان اصطلاحات تخصصی پرهیز شده است تا همۀ خوانندگان بتوانند با متن کتاب به‌سادگی ارتباط برقرار کنند. مطالعهٔ این مجموعه شما را یاری می‌دهد تا رابطه‌ای سازگارانه و عاشقانه با همسرتان برقرار کنید و به احساس خوشبختی بیشتری دست یابید.

زوج‌های جوان در آغاز زندگی، قلبشان از عشق و محبت سرشار است. آنان همه‌چیز را زیبا و جذاب می‌بینند و با هزار امید و آرزو، وارد زندگی مشترک می‌شوند؛ حال آنکه چه‌بسا نگاهی بسیار ساده‌انگارانه دارند؛ زیرا زندگی زناشویی، اغلب پر فرازونشیب است. عواملی متعدد موجب می‌شود که زندگی مشترک به‌طور معمول با چالش‌هایی همراه باشد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها خشم و پرخاشگری است. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب هوای دو نفره (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

اگر در زندگی مشترکتان با چالش روبه‌رو هستید، این کتاب برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب هوای دو نفره (جلد سوم)

«اگر خشونت به زندگی زناشویی راه یابد همچون سمی مهلک، همه علاقه‌ها و زیبایی‌ها را ویران می. کندرفتارهای پرخاشگرانه اگر ادامه یابند، به رابطه همسران آسیب می‌زنند تاحدی‌که از آرزوهای شیرین چیزی جز رؤیایی پوچ باقی نمی‌ماند؛ چراکه در رابطهٔ خشونت‌آمیز، کوچک‌ترین تعارض به فاجعه‌ای بزرگ و چالشی پرمخاطره تبدیل می‌شود. اگر زن و شوهر یا یکی از آنها پرخاشگر باشند، اغلب رابطه مشترک چندان پایدار نمی‌ماند. آنان هرکدام اصرار می‌کنند تا حرفشان را به کرسی بنشانند در این وضعیت یکی از دو طرف که ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر است، زودتر احساس سرخوردگی و شکست می‌کند و کوتاه می‌آید اینجاست که طرف مقابل گمان می‌کند پیروز شده است؛ اما در واقع چنین نیست؛ چون همسرش پس از برگشتن به حالت عادی و رسیدن به آرامش اشتیاقی برای برقراری ارتباط نشان نمی‌دهد. در نتیجه کم‌کم روابط کلامی، رفتاری عاطفی و جنسی سرد می‌شود.

البته شاید همسری که مورد خشونت قرار گرفته است ظاهرسازی کند و کینه و نفرتش را پنهان نماید؛ اما در عمل هرگز مانند گذشته رفتار نخواهد کرد. به همین سبب رفته‌رفته گفت‌وگوهای زیبا و دلنشین نگاه‌های عاشقانه و دلسوزانه و نیز شوخی‌های شیرین و جذاب از زندگی‌شان رخت می‌بندد همچنین روحیه بدبینی، نفرت و کینه‌ورزی بیشتر می‌شود در ادامه رفتارهای پرخاشگرانه افزایش می‌یابد و خشونت بر همه ابعاد زندگی چیره می‌شود بی‌شک این روند سرانجامی جز جدایی نخواهد داشت. به‌عبارت‌دیگر، خشم زخمی عاطفی در روابط بین همسران ایجاد می. کند هر بار که خشم تکرار شود زخم ناشی از آن نیز عمیق‌تر می‌شود تا جایی که دیگر چیزی از صمیمیت باقی نمی‌ماند. اینجاست که زوج‌ها انگیزه‌ای برای ادامه رابطه نخواهند داشت؛ ازاین‌رو یکی از مهم‌ترین عوامل، طلاق، رفتارهای خشونت‌آمیز است؛ بنابراین بسیار مهم است که همسران مهارت کنترل خشم را به‌خوبی بیاموزند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان