دانلود و خرید کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول) محمدهاشم‌ پسران ترجمه مجید دشتبان فاروجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول) اثر محمدهاشم‌ پسران

کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول)

معرفی کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول)

کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول) نوشتهٔ محمدهاشم‌ پسران و ترجمهٔ مجید دشتبان فاروجی و سحر دشتبان فاروجی و عبداله خشنودی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول)

امروزه بیشتر اقتصاددانان در مطالعات و پژوهش‌های اقتصادی خود از اقتصادسنجی بهره می‌گیرند. با توجه به جایگاه ویژه اقتصادسنجی در میان اقتصاددانان، از آن می‌‌‌‌‌‌توان به‌منزله یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاربردی در جهت نیل به اهداف مختلف یاد کرد. ازاین‌رو، آشنایی با تکنیک‌ها و مباحث نوین اقتصادسنجی برای درک بهتر روابط بین پدیده‌های اقتصادی، امری اجتناب‌ناپذیر است. کتاب حاضر ترجمه ۵ بخش اول (شامل ۲۵ فصل) کتاب Time Series and Panel Data Econometrics است که نویسنده بنام و توانمند ایرانی، «پرفسور محمد هاشم پسران»، آن را تألیف کرده است. با توجه به جامع بودن مطالب، از این کتاب در محافل علمی به‌عنوان منبع مرجع یاد می‌شود و در معتبرترین دانشگاه‌های جهان مورداستفاده استادان، دانشجویان و پژوهشگران قرار گرفته است.

مطالب این کتاب براساس یادداشت‌های هاشم پسران و دست‌نوشته‌های بسیاری از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد از سخنرانی‌های هاشم پسران عمدتاً در دانشگاه های کمبریج و کالیفرنیای جنوبی و نیز در دوران حضور این استاد در دانشگاه‌های کالیفرنیا و لس‌آنجلس و فرصت مطالعاتی ایشان در دانشگاه پنسیلوانیا جمع‌آوری شده است. این کتاب دارای شش بخش است که با مفاهیم بسیار ابتدایی در اقتصادسنجی شروع می‌شود و سپس به ارائه مباحث تخصصی در زمینه سری‌های زمانی، اقتصادسنجی کلان و اقتصادسنجی داده‌های ترکیبی می‌پردازد. از این کتاب، می‌توان به‌عنوان منبع مرجع و نیز برای تدریس استفاده کرد.

خواندن کتاب اقتصادسنجی سری های زمانی و داده های ترکیبی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶۸ صفحه

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶۸ صفحه

قیمت:
۱۸۷,۰۰۰
۱۴۹,۶۰۰
۲۰%
تومان